MariaIsabel Skrevet onsdag kl 23:14 #41 Del Skrevet onsdag kl 23:14 Herregud, skjerp deg. Det eneste som er forkastelig her er om du har kastet bort 5 viktige år av hennes liv, for så å gå pga noe du har visst hele tiden. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:14 #42 Del Skrevet onsdag kl 23:14 Dette er ett deg problem. Men virker veldig som du har ett litt usunt forhold til damer.. /M Anonymkode: f5fe7...745 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet onsdag kl 23:30 #43 Del Skrevet onsdag kl 23:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Har vært sammen 5 år med samboer. Hun har en fortid som jeg til dags dato har store problemer med å håndtere. I starten av forholdet vårt trodde jeg at det kom til å gå seg til, men nå 5 år senere sliter jeg fortsatt med å akseptere antallet sexpartnere hun har hatt. Det er ikke et voldsomt høyt antall, men det er (vesentlig) høyere enn det jeg så for meg hos en jeg skal dele livet med. Det skal sies at før jeg møtte henne var en av kjerneverdiene mine at sex er noe man ikke har med hvem som helst, og jeg har derfor av den grunn begrenset antallet mitt så mye som mulig. Jeg kan huske at jeg ble negativt overrasket da vi snakket om det for fem år siden, men på det tidspunktet tenkte jeg at dette var noe jeg skulle klare å håndtere over tid. Nå, fem år senere, føler jeg at jeg har minimalt med fremgang med tanke på å akseptere det, og jeg vurderer om jeg kan dele resten av livet med henne. Det er rett og slett noe som spiser meg opp innvendig. Vi er begge i starten av 30 årene. Anonymkode: baaf9...02f Hva er verst? Mange partnere, så det ikke var noe spesielt, eller en eller to som var helt sinnsykt bra, og som hun aldri vil kunne oppleve igjen. Tenker du på tidligere partnere, blir det feil uansett. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet i går, 00:26 #44 Del Skrevet i går, 00:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer aldri til å forstå dette med "fortid er fortid". Ens hele identitet,- hele liv er kulminasjonen av fortiden sin. Anonymkode: f1e73...b99 Akkurat. Derfor bør man akseptere og være glad sin partners fortid. Det var fortiden som formet begge to til å bli to mennesker som falt for hverandre. Det ville ikke blitt meg og min kjære dersom jeg var jomfru da vi møttes. Mine livserfaringer var vesentlig for at jeg ble den kvinnen som falt for ham og passer med ham. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:35 #45 Del Skrevet i går, 02:35 Hvilken rolle spiller det for deg hva slags sexliv hun hadde før deg? Hvordan påvirker det deg, altså utenom dine egne tanker om det? Jeg har hatt flere sexpartnere enn mannen, han vet det, men han kan ikke bry seg mindre. Som han sier, så hadde vi et liv før vi traff hverandre. Er enig med andre her om at du bør jobbe med deg selv. Anonymkode: 1187d...54b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:54 #46 Del Skrevet i går, 03:54 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Har vært sammen 5 år med samboer. Hun har en fortid som jeg til dags dato har store problemer med å håndtere. I starten av forholdet vårt trodde jeg at det kom til å gå seg til, men nå 5 år senere sliter jeg fortsatt med å akseptere antallet sexpartnere hun har hatt. Det er ikke et voldsomt høyt antall, men det er (vesentlig) høyere enn det jeg så for meg hos en jeg skal dele livet med. Det skal sies at før jeg møtte henne var en av kjerneverdiene mine at sex er noe man ikke har med hvem som helst, og jeg har derfor av den grunn begrenset antallet mitt så mye som mulig. Jeg kan huske at jeg ble negativt overrasket da vi snakket om det for fem år siden, men på det tidspunktet tenkte jeg at dette var noe jeg skulle klare å håndtere over tid. Nå, fem år senere, føler jeg at jeg har minimalt med fremgang med tanke på å akseptere det, og jeg vurderer om jeg kan dele resten av livet med henne. Det er rett og slett noe som spiser meg opp innvendig. Vi er begge i starten av 30 årene. Anonymkode: baaf9...02f Jeg sympatiserer med dine tanker, men det at du bare lar tiden gå, uten å ta tak - du presenterer ikke en gang en problemstilling, bare en klagesang - gjør nok at du uansett faller gjennom hos en kvinne med færre partnere. Det jeg prøver å si er at dere har antageligvis helt lik markedsverdi, og at hvis du vil ha en bedre kvinne må du være bedre mann. Anonymkode: 9d93e...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet i går, 04:24 #47 Del Skrevet i går, 04:24 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Husk at de samme som skriver at "det her er fordi blablabla" er de samme som hadde skutt deg hvis du eks. sa at "men min utroskap er jo fortid - det hører til fortiden, hvorfor bryr du deg?". Bare hypocrisy. Nei, tenk sjæl. Som sagt, mange pene kvinner som ikke har den bagasjen. Velg med omhu. Anonymkode: 132dc...8df Forskjell på utroskap - som er et svik mot partner, og det å ha hatt flere sexpartnere før man møttes! 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet i går, 04:36 #48 Del Skrevet i går, 04:36 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette barn mener du? : Som sagt, dette er typen kvinner som ligger rundt, dette er ikke konemateriale. Kvinner som har tilfeldig sex har ikke ordentlige verdier eller evne til selvrefleksjon, ikke er de flinke til å holde seg selv ansvarlige for handlingene sine heller. Anonymkode: 26e9b...d07 Det samme gjelder menn som ligger rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 #49 Del Skrevet i går, 06:13 Forstår virkelig ikke tankegangen på folk som er så opphengt i antall sexpartnere? Eneste som betyr noe er hva en føler for hverandre og om partner gjør deg til et bedre menneske, gjør deg lykkelig og får deg til å føle deg trygg og elsket. Jeg og kjæresten er ekstremt åpne og trygge på hverandre. Og ja: vi har pratet om seksuelle opplevelser og tidligere sexpartnere. Vi har pratet åpent om hva vi liker/ikke liker. Han har aldri vært borti en som har gjort han så trygg som meg. Han hadde en del seksuelle sperrer pga tidligere forhold og erfaringer som nå er så og si helt borte. Og han synes det er flott at jeg er så trygg på meg selv og har seksuell erfaring. At jeg vet nøyaktig hva jeg liker, trenger og vil ha. Jeg eier min seksualitet og min seksuelle historie. Og han er trygg på at han tilfredsstiller meg på alle måter fordi jeg har alt med han. Partner, kjæreste, bestevenn og elsker. Men om du virkelig hadde elsket henne og dere virkelig hadde grodd inn i hverandre på et dypere plan hadde du ikke hatt slike tanker. For det hadde ikke betydd noe når du finne den rette. Anonymkode: da0c7...e84 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet i går, 06:16 #50 Del Skrevet i går, 06:16 har du laget tråder før også om dette? Er noe med ordleggingen som minner om andre tråder i det siste.. Det er jo tydelig at dette er et DEG problem, kan du ikke komme over det må du gå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:22 #51 Del Skrevet i går, 06:22 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet helt ærlig ikke hvor mange partnere min mann hadde før meg og jeg har ikke sagt til ham hvor mange jeg har hatt. Vi har vært sammen i 18 år. Er det egentlig vits å diskutere slike ting? Anonymkode: 0af4f...2b8 Enig! Samme her og vi har vært sammen i 20 år. Kunne aldri verken funnet på å spørre eller svare På et slikt spørsmål som kun bunner opp i usikkerthet. Anonymkode: 36708...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #52 Del Skrevet i går, 07:10 Min partner og jeg har ikke hatt mange, så det er ikke tema.Det er uansett veldig lett å si at fortid er fortid hvis det er 5 eller 10. Hva hvis det er 100 mens du selv ikke har hatt noen før? Jeg skjønner at det moralske svaret er å si at det ikke spiller noen rolle, men jeg tenker det føles litt rart og skjevt. Følelsene bryr seg ikke om hva som er moralsk korrekt. Anonymkode: 4f474...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #53 Del Skrevet i går, 07:10 Jeg har hatt noen forhold der dette med antall sexpartnere har blitt vanskelig, da særlig for meg. Selv om det ikke har vært så mange flere enn meg har det gjort meg veldig usikker. Når jeg ble sammen med min nåværende samboer, som jeg har vært sammen med i 11 år og stiftet familie med, spurte jeg aldri om antall. Det er informasjon jeg ikke trenger eller har godt av å vite. Det eneste jeg spurte om er om han har vært involvert med noen her i nærområdet, det er litt greit å vite om han har hatt et forhold til naboen, vi bor på en liten plass. Heldigvis har han bare hatt en useriøst forhold til ei som ikke bor her lengre. Kanskje ikke et hjelpsomt svar, ville bare si at jeg vet hvordan det er når slike følelser får ta for mye plass. Anonymkode: 751d4...ba1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #54 Del Skrevet i går, 07:19 petterm skrev (2 timer siden): Forskjell på utroskap - som er et svik mot partner, og det å ha hatt flere sexpartnere før man møttes! For mange så er det å være med en som har hatt mange sexpartnere, ekkelt. Det må du bare akseptere. Du er som du er, og vi er som vi er. Ingen person ønsker at halve nabolaget har sett din ekslusive partner og tømt seg i hun. Det samme gjelder jo kvinner også, du er ikke unnskyldt bare fordi du er mann 🙄 Anonymkode: 132dc...8df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #55 Del Skrevet i går, 07:25 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Har vært sammen 5 år med samboer. Hun har en fortid som jeg til dags dato har store problemer med å håndtere. I starten av forholdet vårt trodde jeg at det kom til å gå seg til, men nå 5 år senere sliter jeg fortsatt med å akseptere antallet sexpartnere hun har hatt. Det er ikke et voldsomt høyt antall, men det er (vesentlig) høyere enn det jeg så for meg hos en jeg skal dele livet med. Det skal sies at før jeg møtte henne var en av kjerneverdiene mine at sex er noe man ikke har med hvem som helst, og jeg har derfor av den grunn begrenset antallet mitt så mye som mulig. Jeg kan huske at jeg ble negativt overrasket da vi snakket om det for fem år siden, men på det tidspunktet tenkte jeg at dette var noe jeg skulle klare å håndtere over tid. Nå, fem år senere, føler jeg at jeg har minimalt med fremgang med tanke på å akseptere det, og jeg vurderer om jeg kan dele resten av livet med henne. Det er rett og slett noe som spiser meg opp innvendig. Vi er begge i starten av 30 årene. Anonymkode: baaf9...02f Hvorfor spør du, når du ikke tåler svaret? Anonymkode: 01b01...1ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet i går, 07:29 #56 Del Skrevet i går, 07:29 Ta en telefon til durek, kanskje han kan fikse henne😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #57 Del Skrevet i går, 07:30 Konklusjonen for andre som leser dette er at en mann som begynner å spørre om seksuell fortid holder man seg langt unna. Enten man har mange eller få ekspartnere, det er alltids en for mye for en usikker mann. Og hvis du sier få menn så tror han at du lyver. Anonymkode: aad6f...489 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #58 Del Skrevet i går, 07:32 TS svarer ikke, så sikkert troll. Anonymkode: ce1da...2f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #59 Del Skrevet i går, 07:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Konklusjonen for andre som leser dette er at en mann som begynner å spørre om seksuell fortid holder man seg langt unna. Enten man har mange eller få ekspartnere, det er alltids en for mye for en usikker mann. Og hvis du sier få menn så tror han at du lyver. Anonymkode: aad6f...489 Konklusjonen er jo at menn burde holde seg unna kvinner som deg, når man har titusener av kvinner uten tilsvarende fortid. Anonymkode: 132dc...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet i går, 07:38 #60 Del Skrevet i går, 07:38 Loboto skrev (9 timer siden): Men mennesker endrer seg jo. Ingen har like verdier når de er 17 og når de er 32. Er helt merkelig å velge hvem man vil være med utfra verdier de hadde som ungdom. Blir jo som å ikke ville være med menn om de kastet stein på jenter i 2 klasse (noe nesten alle gutter gjør). Hvordan hadde du følt set, om du ble dumpet etter 5 år og steinkast på barneskolen var grunnen? Det er jo verdier sant? Helt enig. Som ungdom røyka jeg på do og stjal alkohol av mine foreldre. La det være gjeldene for mine verdier i dag….🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå