AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #21 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 12.30): Jeg har gjort det. Beste sexen var da vi prøvde på å få barn. Nå som singel og sterilisert sier jeg ikke at jeg er det. En dame sa jeg måtte ikke komme i henne, men jeg kom som en foss. Hun ble engstlig av det. Anonymkode: 8f06c...918 Det er på nivå med å lyve til menn på ons om man har eggløsning og nok er blitt gravid. Anonymkode: f5efa...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #22 Del Skrevet 9. november 2024 Min eks som jeg ikke har barn med sa av og til når vi hadde sex; "nå skal jeg gjøre deg gravid"," ikke sant at du vil bli gravid nå?" Han var veldig opptatt av sex og ville knulle flere ganger daglig, og hadde fantasier om litt voldsom sex. Anonymkode: 7abab...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #23 Del Skrevet 9. november 2024 Livets beste sex får jeg hvis hun som er min første fantasikvinne, og som jeg ellers ikke får sex med, spør meg om å gjøre henne gravid i hemmelighet. Hun som er opptatt med en annen, men som heller vil ha mine gener i barnet enn partnerens. Sex for å gjøre henne gravid uten å måtte ta konsekvenser av graviditeten er fantastisk. All sex for å gjøre kvinner gravide uten konsekvenser for meg etterpå er bedre sex enn uten mål å gjøre kvinner gravide. Både kvinner og jeg er mye kåtere når befruktning er målet enn når det ikke er det. Sex for å gjøre partneren gravid er tveegget hvis man vet hvor jævlig det blir etterpå med nattevåk, bleieskift, "din tur" og en partner som ikke lenger er interessert i å være kjæresten din etterpå. Den umiddelbare gleden over en kåt partner drukner i tanken på helvete etterpå. Anonymkode: 52bad...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå