Gå til innhold

Hvordan gjøre vurdering av selger på finn.no?

petterm

Anbefalte innlegg

Har gitt bort noe på Finn.no

Markerte som "gitt bort" når jeg hadde avtalt henting.

Ble bedt om å gjøre vurdering av "kjøper" i det jeg markerte "gitt bort", men ønsket å vente til det var hentet.

Siden vedkommende ikke henter som avtalt og heller ikke svarer på meldinger ønsker jeg å gjøre en vurdering av vedkommende nå. Noen som vet om det et mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petterm skrev (9 minutter siden):

Har gitt bort noe på Finn.no

Markerte som "gitt bort" når jeg hadde avtalt henting.

Ble bedt om å gjøre vurdering av "kjøper" i det jeg markerte "gitt bort", men ønsket å vente til det var hentet.

Siden vedkommende ikke henter som avtalt og heller ikke svarer på meldinger ønsker jeg å gjøre en vurdering av vedkommende nå. Noen som vet om det et mulig?

Da trykker du på ikke nå knappen. 
Finn er blitt helt umulig å bruke, særlig på gis bort, nesten ingen dukker opp.

Har noen ting som flere skulle hente før helga, men som ingen dukket opp som avtalt. Ser nå på dem som har mange og gode vurderinger, men tror jeg heller kaster noe og leverer til misjonsselskapet resten. 

Gir du noen en lav vurdering, og de klager til Finn, så kan de få slettet vurderingen, eller de kan gi deg en dårlig vurdering, som gjengjeldelse. Så bare dropp den delen av fonn.no

Anonymkode: 3576f...684

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden): 

Gir du noen en lav vurdering, og de klager til Finn, så kan de få slettet vurderingen, eller de kan gi deg en dårlig vurdering, som gjengjeldelse. Så bare dropp den delen av fonn.no

Anonymkode: 3576f...684

Dette er jo bare tull. Kanskje greit å sette seg litt inn i hvordan vurderingene på Finn fungerer. Det er verken mulig å gjengjelde dårlig vurdering, eller å få Finn til å slette.

https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/articles/21484665476114-Vurderinger-mellom-Kjøper-og-Selger-på-FINN-no

Anonymkode: 46b73...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...