Gå til innhold

Dere som har hjemmekontor - hva jobber dere med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samfunnsvitenskapelig master. Har jobbet med litt forskjellig, rådgivning, saksbehandling osv.

Anonymkode: 49b89...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med økonomi. I morgen skal jeg se på 71 grader nord kjendis og Norges dummeste. Blir kanskje 4-5 timer med ren jobbing.

Anonymkode: ebbd5...b36

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivil økonom, jobber i et globalt firma og hatt hjemmekontor i over 9 år. Beste som finnes, mye å gjøre og hektiske dager. Men det  å slippe ca 2 timer reisevei daglig er gull verdt

Anonymkode: a0c8f...3a6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saksbehandler forsikring. Bachelorgrad . Hjemmekontor to dager i uken 

Anonymkode: 5f8c0...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som meeting & event manager på hotell, kan tidvis ta noen dager hjemmekontor. Utdannelse? Gikk på landbruksskole 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber innen arkivsystemer. Han har en master i historie. Han kan ha så mye hjemmekontor han ønsker (stort sett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som saksbehandler (rådgiver) i en statlig enhet. 

Normalt kreves det en eller annen bachelor, kollegene mine har f.eks bachelor i sikkerhet og beredskap, statsvitenskap, økonomi og administrasjon, og datateknologi. Vi gjør de samme oppgavene. Jeg har et relevant fagbrev og mye erfaring og i tillegg et årsstudium i prosjektledelse.

Kan ha mye hjemmekontor, men ikke hundre prosent. 

Anonymkode: c2fc8...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mastergrad,  jobber med eiendomsutvikling, fast to dager hjemmekontor per uke

Anonymkode: da2a5...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som selger, så lenge man leverer inntekter til selskapet og kundene er fornøyd er det få ledere i dag som bryr seg om hvor og når salget foregår. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nav saksbehandler. 2 dager hjemmekontor i uka. Utdannet sosionom. 

Anonymkode: d6340...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som arealplanlegger, rådgiver i det offentlige. Utdanning til dette er samfunnsplanlegging, byplanlegging, ingeniør innen bygg, arkitekt, landskapsarkitekt, samfunnsgeografi osv. 

Anonymkode: a6577...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som klipper og etterarbeidskonsulent i filmbransjen. Varierer hvor mye hjemmekontor jeg kan ha. Noen prosjekter er det mye og andre ingenting. Har en bachelor.

Anonymkode: e657f...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bachelor i markedsføring. Forretningsutvikler i bank. 2 dager hjemmekontor (eller mer ved behov)

Anonymkode: 4f0ed...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har delvis hjemmekontor. Er utdannet faglærer og jobber i kulturskolen. Sitter mye på hjemmekontor og planlegger undervisning, skriver fag/semesterplaner, sjekker/svarer på mail, sender ut beskjeder, oppdaterer meg faglig og gjør praktiske forberedelser (ordne kostymer og rekvisitter til forestillinger) som jeg ikke trenger å gjøre på kontoret på jobb.

Fungerer veldig godt med hjemmekontor når man prøver å roe ned en stresset kropp.

Anonymkode: b0c70...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonom, er økonomisjef uten direkte personalansvar. Har fast 2 dager i uka på hjemmekontor, men kunne i teorien jobba 100 % på hjemmekontor. Jeg synes imidlertid at det er hyggelig å treffe kollegaer av og til, og det er såpass fleksibelt at jeg kan ta en dag eller to ekstra hjemme i de periodene det er veldig hektisk og jeg trenger å jobbe uforstyrret. Eller hvis jeg er småsjuk og ikke vil forstyrre kollegaene. 

Anonymkode: f13a5...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast hjemmekontor 2 dager i uka men rom for flere ved behov da jeg er på en fleksibel avdeling. Jobber som saksbehandler i staten. Har bachelorgrad og flere årsstudium.

Anonymkode: b4835...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...