AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 …og hvilken utdannelse har dere? Anonymkode: 4a15e...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Samfunnsvitenskapelig master. Har jobbet med litt forskjellig, rådgivning, saksbehandling osv. Anonymkode: 49b89...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Økonom, jobber innen økonomi Anonymkode: f06d5...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Del Skrevet 6. november 2024 Jobber med økonomi. I morgen skal jeg se på 71 grader nord kjendis og Norges dummeste. Blir kanskje 4-5 timer med ren jobbing. Anonymkode: ebbd5...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Del Skrevet 6. november 2024 Sivil økonom, jobber i et globalt firma og hatt hjemmekontor i over 9 år. Beste som finnes, mye å gjøre og hektiske dager. Men det å slippe ca 2 timer reisevei daglig er gull verdt Anonymkode: a0c8f...3a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #6 Del Skrevet 6. november 2024 Saksbehandler forsikring. Bachelorgrad . Hjemmekontor to dager i uken Anonymkode: 5f8c0...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 6. november 2024 #7 Del Skrevet 6. november 2024 Jobber som meeting & event manager på hotell, kan tidvis ta noen dager hjemmekontor. Utdannelse? Gikk på landbruksskole 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 6. november 2024 #8 Del Skrevet 6. november 2024 Advokat. Hjemmekontor tre dager i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. november 2024 #9 Del Skrevet 6. november 2024 Mannen min jobber innen arkivsystemer. Han har en master i historie. Han kan ha så mye hjemmekontor han ønsker (stort sett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #10 Del Skrevet 7. november 2024 Samfunnsvitenskapelig master. Jobber som språkredaktør. Anonymkode: 2b7c0...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #11 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg jobber som saksbehandler (rådgiver) i en statlig enhet. Normalt kreves det en eller annen bachelor, kollegene mine har f.eks bachelor i sikkerhet og beredskap, statsvitenskap, økonomi og administrasjon, og datateknologi. Vi gjør de samme oppgavene. Jeg har et relevant fagbrev og mye erfaring og i tillegg et årsstudium i prosjektledelse. Kan ha mye hjemmekontor, men ikke hundre prosent. Anonymkode: c2fc8...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #12 Del Skrevet 7. november 2024 Mastergrad, jobber med eiendomsutvikling, fast to dager hjemmekontor per uke Anonymkode: da2a5...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. november 2024 #13 Del Skrevet 7. november 2024 Jobber som selger, så lenge man leverer inntekter til selskapet og kundene er fornøyd er det få ledere i dag som bryr seg om hvor og når salget foregår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #14 Del Skrevet 7. november 2024 Nav saksbehandler. 2 dager hjemmekontor i uka. Utdannet sosionom. Anonymkode: d6340...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #15 Del Skrevet 7. november 2024 Jobber som arealplanlegger, rådgiver i det offentlige. Utdanning til dette er samfunnsplanlegging, byplanlegging, ingeniør innen bygg, arkitekt, landskapsarkitekt, samfunnsgeografi osv. Anonymkode: a6577...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #16 Del Skrevet 7. november 2024 Jobber som klipper og etterarbeidskonsulent i filmbransjen. Varierer hvor mye hjemmekontor jeg kan ha. Noen prosjekter er det mye og andre ingenting. Har en bachelor. Anonymkode: e657f...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #17 Del Skrevet 7. november 2024 Bachelor i markedsføring. Forretningsutvikler i bank. 2 dager hjemmekontor (eller mer ved behov) Anonymkode: 4f0ed...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #18 Del Skrevet 7. november 2024 Har delvis hjemmekontor. Er utdannet faglærer og jobber i kulturskolen. Sitter mye på hjemmekontor og planlegger undervisning, skriver fag/semesterplaner, sjekker/svarer på mail, sender ut beskjeder, oppdaterer meg faglig og gjør praktiske forberedelser (ordne kostymer og rekvisitter til forestillinger) som jeg ikke trenger å gjøre på kontoret på jobb. Fungerer veldig godt med hjemmekontor når man prøver å roe ned en stresset kropp. Anonymkode: b0c70...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #19 Del Skrevet 7. november 2024 Økonom, er økonomisjef uten direkte personalansvar. Har fast 2 dager i uka på hjemmekontor, men kunne i teorien jobba 100 % på hjemmekontor. Jeg synes imidlertid at det er hyggelig å treffe kollegaer av og til, og det er såpass fleksibelt at jeg kan ta en dag eller to ekstra hjemme i de periodene det er veldig hektisk og jeg trenger å jobbe uforstyrret. Eller hvis jeg er småsjuk og ikke vil forstyrre kollegaene. Anonymkode: f13a5...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #20 Del Skrevet 7. november 2024 Fast hjemmekontor 2 dager i uka men rom for flere ved behov da jeg er på en fleksibel avdeling. Jobber som saksbehandler i staten. Har bachelorgrad og flere årsstudium. Anonymkode: b4835...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå