Gå til innhold

Hvordan tjener dere/noen dere kjenner over en million?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest *Jenny*

En vanlig sykepleier som har vært god til å forhandle, ekstravakter et annet sted og med eget firma. 

Det ser ut som fellesnevneren til oss som tjener over en million i året er god arbeidskapasitet og at vi slapper av, ikke blant venner og familie, men her inne på KG 😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 9.45):

Det er fordi bil er tilnærmet den verste investeringen du kan foreta deg (kun masse verditap og utgifter). Spesielt når du er under 30. Det skjønner alle oppegående folk med elementær økonomiforståelse. Det gir kun mening å kjøpe dyr bil hvis man er særdeles ressurssterke eller har god nok råd til å kjøpe disse superbilene som stiger i verdi, sånn som han Arne Fredly holder på med. Han er også bilinteresserte skal det sies.

Anonymkode: 8fdd8...421

Nettopp. Bil er jo bare et fremkomstmiddel. 

Anonymkode: a88b3...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 22.40):

Jeg er Siv.sng med 25 års erfaring og grunnlønna er godt over 1 mill. Det er ikke særlig mulighet for å tjene mer, men jeg er fornøyd.

Det er helt standard i privat sektor og en sikker vei til å tjene over 1 mill i en 8-16 kontorjobb .

Anonymkode: 90ca1...e63

Jeg er som deg siv ing med 20 års erfaring og ca 1.3’ + noe ekstra. Jobber teknisk uten leder eller prosjekt-ansvar.

Bor i stor by med høyere boutgifter enn mange her vil jeg tro. Det jeg kan vise til økonomisk er at jeg en eier en halv enebolig og kan betale ned lånet hvis jeg vil.

Anonymkode: 0d385...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tjener rundt en mill + at han får bil til fri disposisjon og alle utgifter dekket (må skatte for den). Firmaet har nettopp bestilt helt en ny elbil til han nå. Bilen blir vår familiebil, så sparer mye penger på det. 

Han er ingeniør og jobber som avdelingsleder/utvikler i et privat firma.  Jobber stort sett 40 times uke. 

Anonymkode: 651f6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 23.05):

I tillegg er det nok også mye KG-penger i tråden🤭

Anonymkode: 50185...e51

Det jeg har sett i denne tråden er helt realistiske lønninger for ganske vanlige jobber. 

Anonymkode: bfa6d...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva slags digitale filer selger du? 

Anonymkode: 7c42e...8f9

Åndsverk (kunst)

Anonymkode: 1672b...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er aktuar og har grunnlønn på 1 million og på toppen kommer årlig bonus på et par hundre tusen. Han jobber i det private

Selv kommer jeg aldri opp dit, er lektor 😆 men ikke misfornøyd med min lønn heller. Ligger på ca. 700k

Anonymkode: 8c26f...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...