AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #41 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lær de iallefall å lage egen mat, vaske klær og husarbeid. Er så turn-off med voksne mennesker som flytter for seg selv og er helt hjelpesløse😅 Anonymkode: 29eef...1cc Dette er vel de fleste oppegående foreldere lærer sine barn allerede på bleiestadiet. Jeg laget middag, kokte poteter og laget brun saus til mor far,søster og bror da jeg var 7 år gammel og var den første som var hjemme etter skolen. Først lekser,lage middag,så var det lek eller arbeid etter det. Anonymkode: ba4a9...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #42 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var vel strengt tatt det eneste i svaret ditt som var relevant for tråden.. Anonymkode: fc64f...876 Oki. Men er jo det eneste svaret jeg har gitt i tråden 🙂. Bortsett fra et svar laaaangt lenger ned. Anonymkode: ba4a9...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #43 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bilmekaniker i privat Mercedes og Peugeot forhandler og verksted langt ute på bygda. Dette er et firma som har eksistert siden 1962. Daglig leder bare ringte for å fortelle att meg han var den flinkeste lærlingen dem noen sinne hadde hatt opp gjennom årene. Fikk veldig god omtale av lærere på skolen også,var på verkstedet langt etter skoletid for å hjelpe lærerene med å ferdigstille biler som privatpersoner hadde levert inn til reparasjon på skolen. Når læretiden er over blir det nok tett oppunder 600 kr timen før skatt på han. Anonymkode: ba4a9...981 En timelønn på 600 kroner tilsvarer en lønn på 1,1 million i året. Imponerende for en lærling på bilverksted, og nå skjønner jeg hvorfor det er så dyrt å gå på verksted ... 😉. Anonymkode: 3abb9...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå