AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Del Skrevet 6. november Hei, Sønnen til vennina, skal ha navnefest. Så jeg trenger tips til gave, da jeg har aldri vært på en sånn fest før.Er det vanlig å gi blomster + gave? Eller er det best å gi penger? Anonymkode: a0962...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Del Skrevet 6. november Som til dåp. Noe litt varig. Praktbok, barnebestikk etc. Penger funker også. Aldri vært borti at det gis blomster. Gave og kort it is. Anonymkode: ab1d7...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Del Skrevet 6. november Takk for svar, men hvor mye er det innafor å gi? 500-1000nok? Anonymkode: a0962...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Ja, det ville være riktig prisklasse i min krets. Anonymkode: ab1d7...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar, men hvor mye er det innafor å gi? 500-1000nok? Anonymkode: a0962...14c Du gir noe du har råd til å kjøpe i forhold til din økonomi! Om det er 100 eller 1000 eller noe inni der er opptil lommeboken din. Sist jeg var i navnefest til barnet til en venninne av meg kjøpte jeg medlemsskap i boligbyggelag, det kostet 300kr. Anonymkode: 5c902...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Del Skrevet 7. november Samme som dåp bare ikke religiøst Anonymkode: 0aa0b...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november Snart flere muslimer enn kristne i Norge. Anonymkode: 0aa0b...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snart flere muslimer enn kristne i Norge. Anonymkode: 0aa0b...b53 Jeg er ikke troende og skal ja navnefest. Ønsker ikke blande religion borti mitt barn, uavhengig hva slags religion. Flere og flere går bort i fra dåp, og det har ingenting med muslimer å gjøre, din uvitende sopp. Anonymkode: 51809...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november Gi gave etter evne. Fine gaver kan være eventyrbok, speiderkniv (med eller uten inngravering), barnehagesekk, bestikk og barneservise, bidrag til sparekonto. Sikkert mange andre gode forslag. Jeg har pleid å gi en finere barnehagesekk. Datteren til venninnen min fikk gullarmbånd med navnet sitt, men det handlet og om relasjon og at vi er veldig nære 🙂 Anonymkode: f0e03...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Dette fikk vi til navnefest: spikkekniv, bok om naturen for barn, eventyrbok, kunst, smykker, penger, smykkeskrin. Anonymkode: 86c89...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå