PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Sluttet med snus for 10 dager siden, og jeg er konstant trøtt. Vanligvis sliter jeg med søvn, og har i snitt 4 timer i døgnet. Aldri spesielt trøtt i løpet av dagen, jobber 12 timers skift og det er null problem. Etter jeg kuttet ut snus har jeg vært trøtt konstant. Jeg sovner bare jeg lukker øynene, og har null overskudd. Noen som har vært borti dette og kan si om det gir seg? Jeg kan ikke gå rundt å være trøtt og uten energi, da må jeg heller snuse igjen så jeg fungerer i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Det trenger ikke nødvendigvis skyldes snusen, kan like så gjerne være årstiden. Kanskje du skal gå til innkjøp av en lysterapi lampe og se om det hjelper? Anonymkode: 0fa5e...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Det er noe som heter "nicotine withdrawal" når man slutter med røyk/snus, og dette kan man bli veldig trøtt av. Det vil gi seg, men hvor lang tid det tar er individuelt. Du bør kjenne bedring innen et par uker, vil jeg tro. Jeg anbefaler at du er i aktivitet. Om så bare korte gåturer, hold kroppen i gang og få frisk luft. Spis sunt, drikk godt med vann. I tillegg, årstida tilsier at tilskudd av omega 3 med d vitamin er nyttig Anonymkode: fcdcf...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå