AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er for tiden i ulønnet perm, og har ferie i 5 uker når denne er over. Dette har vært planlagt lenge. Er nå kommet i en situasjon der jeg er sykemeldt og vil være det fremover en stund. Får jo pr nå ikke sykepenger siden jeg er i ulønnet perm. Vil ferien telle som jobb, altså at jeg med denne tjener meg opp retten til sykepenger igjen? Eller vil jeg måtte belage meg på å gå uten inntekt om jeg blir sykemeldt videre etter ferien? Hvis den gjør det regner jeg med jeg må ta ut ferien og ikke kan være sykemeldt den perioden? (Og dermed få ferie til gode som jeg ville gjort om jeg ikke hadde vært i ulønnet perm nå). Anonymkode: 53601...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Du må ha tiltrådt stillingen din for å opptjene rett til sykepenger. Anonymkode: 8db6d...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Du må jobbe minst 1 dag før ferien. Anonymkode: bad3f...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #4 Del Skrevet 50 minutter siden Nei. Hadde det vært motsatt (ferie først, så ulønnet perm) så ville du hatt krav på sykepenger. Anonymkode: eba07...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå