Augustbrud -06 Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Heisann Er det noen som vet hvor de lager monogram? Jeg har vært inne på flere sider, men finner ikke monogram med våre bokstaver. MH og H
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Har du sett på www.bryllup.dk? Viss du googlar litt på monogram får du nok opp nokre sider..
Trampe Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Eller du kan prøve å lage de selv... Flere her på forumet er også kjempeflinke til å lage. TeddyToria lagde våre.
Gjest Markblomsten Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Jeg fikk en kollega til å lage for hånd jeg, og så scannet vi inn på pc etterpå
Augustbrud -06 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har hørt litt rundt, men ikke funnet noen som kan lage enda. Selv er jeg talentløs når det gjelder slike ting. Er det ikke noen spesielle regler og for monogram?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har hørt litt rundt, men ikke funnet noen som kan lage enda. Selv er jeg talentløs når det gjelder slike ting. Er det ikke noen spesielle regler og for monogram? ← Det finns några regler i USA och England, men de är inte strikta alls i Sverige (och jag tror att samma sak gäller i Norge). Du kan läsa mer på www.monogramsidan.se under Om monogram eller på www.monogrampage.com om du föredrar att läsa på engelska. :-)
Nordlandspia Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå