AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg blir totalt forvirret av dette med uker og 4+2 og alt dette her. Hadde føeste dag av siste mens 7. oktober. Satt eggløsningssprøyte 21. oktober. Hadde tilbakesetting én uke etter, 28. oktober. Jeg er i dag 9 dager etter tilbakesetting og embryoet er 5 dager. I morgen skal jeg ta blodprøve og er da 10+5 dager på vei. Fått positiv test i går og dag, det hadde jeg ikke ved de forrige tilbakesettingene. Men hvilken uke er jeg i? På lommelegen sine nettsider leste jeg at man er i svangerskapsuke 4 når man har ikke kommende mens den uken (det har jeg denne uken) og embryoet er da to uker gammelt. Og det stemmer jo også. Men på en app jeg lastet ned så kom det opp at jeg var i uke 5 når jeg plottet inn 7. oktober som første dag av siste mens? Men jeg kastet opp pittelitt på kvelden i går, og tenkte ikke så mye over det, men når jeg googler svangerskapskvalme så ser jeg en deø steder at det står at det kan komme allerede i uke fire, men gjerne spesielt i uke fem. Betyr det da at jeg allerede er der jeg kan bli kvalm og det bare er to uker til jeg kan bli skikkelig dårlig? Eller er det seks fire og seks uker fra denne uken? Anonymkode: 7c820...cfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Hei! Gratulerer med positiv test!❤️ Ifølge Preggers som jeg bruker så skal du være i femte uke og da 4+0. Det er veldig forskjellig for når en merker symptomer og hvor ille kvalmen blir, men anbefaler den appen for å holde oversikt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Det stemmer at du er 4+0 i dag. Ved innsett av 5-dagers er du 2+5 på dagen for innsett. Anonymkode: 98c29...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå