Gå til innhold

Kastet opp på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så utrolig flaut! Jeg har vært gjennom en tøff periode psykisk, store belastninger. Dro på trening og tenkte det ville være bra å dra på litt. Men kjente at jeg ble veldig svimmel da jeg holdt på med vekter. Plutselig kjenner jeg en intens kvalme, løper inn på et toalett og kaster opp 6 ganger.. Utrolig kjipt! Det var sånn sprut-oppkast, helt grusomt. Så flaut å gå ut derfra etterpå og informere ansatte om at det bør vaskes der inne... Usj. 

Jeg tror faktisk ikke det var en reaksjon på hard trening men min psykiske tilstand. Vet ikke og vet ikke hvordan forholde meg til det. Blir redd for å dra på trening igjen, redd det skal skje igjen. 

Pleier aldri spise før trening. Burde jeg gjøre det? 

Noen med erfaring på å kaste opp? Råd? 

K, 42

Anonymkode: 05158...1a4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke endre på noe. Det var mest sannsynlig helt tilfeldig. Jeg hat kastet opp plutselig en gang i høst. Nesten ingen forvarsel, bare plutselig. Ble med den ene gangen. Ikke la den ene gangen din begynne å styre livet ditt. 

Anonymkode: 587c1...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg håper du har dratt tilbake på trening og ikke latt denne opplevelsen hindre deg ❤️ litt gammel tråd, men til deg og andre som kanskje leser dette: når man opplever denne typen ubehagelige ting, så er det viktig å oppsøke stedet i ettertid. Hvis ikke kan omstendighetene (treningssenter, trening generelt) bli koblet med ubehag, og sånt slår raskt rot i psyken.

Anonymkode: caaf9...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...