AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #21 Del Skrevet 9. november 2024 4.5 år. Fikk da beskjed jeg ikke kunne bli gravid, de klarte ikke å få ut egg. Så vi starter proses for fosterhjem,. Så ble jeg gravid. Fikk 2 tett 20mnd mellom Anonymkode: d9a7d...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #22 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 18.53): Er på mnd 8 med forsøk nå, begynner å miste litt troen på at det går naturlig. Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Anonymkode: ca4d9...514 2 år på første. Dro til pilestredet og fant ut at mannen hadde få og treige svømmere. Noen år senere møter jeg ny mann og der satt det på første forsøk. Anonymkode: 79d1a...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #23 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 4.5 år. Fikk da beskjed jeg ikke kunne bli gravid, de klarte ikke å få ut egg. Så vi starter proses for fosterhjem,. Så ble jeg gravid. Fikk 2 tett 20mnd mellom Anonymkode: d9a7d...f61 Oj, gratulerer! Kan jeg spørre hvor gammel du var da du ble gravid? Og hva var grunnen til at de ikke fikk ut egg? Anonymkode: 6f53a...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #24 Del Skrevet 10. november 2024 Med første gikk det tre sykluser, med nr 2 prøver vi fremdeles og er nå på syklus nr 25, altså 2 år😊 utredes for pcos og blir behandlet med metformin foreløpig. Anonymkode: eef67...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 Det tok 4 måneder, med EL-tester. Er 35 år. Anonymkode: c76ba...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #26 Del Skrevet 11. november 2024 Første var en overraskelse og 2 og 3 var på første forsøk. Venninne av meg prøvde i ett år, de trodde de hadde sex nær eggløsning, men så prøvde hun eggløsningstester og det viste seg at hun hadde eggløsning litt før hun trodde. Da hun fant ut det så ble hun gravid på første forsøk med testing. Har også de som prøvde i flere år før de fikk ivf, de måtte ha flere forsøk med ivf per barn og plutselig ble de spontant gravide. Det er merkelig, men ikke første gang jeg har hørt om. Anonymkode: 76a01...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #27 Del Skrevet 11. november 2024 17 måneder, men hadde en pauseperiode på ca en måned midt inni der. Så ca 16 sykluser. Tror jeg hadde en kjemisk etter ca 9 måneder da jeg testet svaaaakt positivt på grunn av sein mens, men usikker. Ble tvillinger så blir med den ene graviditeten. Anonymkode: 55dd9...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #28 Del Skrevet 11. november 2024 Ca ett år. Anonymkode: 0b1d8...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #29 Del Skrevet 11. november 2024 Med første ble jeg naturlig gravid den første syklusen vi prøvde. Jeg var i slutten av 20-åra. Den andre gangen var jeg i begynnelsen av 30-åra. Jeg ble gravid etter få måneder med prøving, men spontanaborterte tidlig i svangerskapet. Deretter tok det et år før jeg ble naturlig gravid igjen (det svangerskapet gikk bra). Jeg satte grensen at hvis jeg måtte prøve i mer enn et år før jeg ble gravid ville jeg kontakte lege. Anonymkode: 682c2...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #30 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 18.53): Er på mnd 8 med forsøk nå, begynner å miste litt troen på at det går naturlig. Hvor lang tid er det vanlig at det tar? Anonymkode: ca4d9...514 Vi brukte 3 mnd. Men nå hadde jeg vært 5-6 måneder av prevensjon før vi prøvde pga jeg måtte igjennom en operasjon. Det kan ta opp til 1 år eller lenger. Men har du prøvd i 1 år kan du be fastlegen henvise deg til gynokolgisk på sykehuset for videre utredning. Det var det jeg fikk beskjed om. Husk å start med folsyre under prøvingen også, både deg og partner. Anonymkode: d9988...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 11. november 2024 #31 Del Skrevet 11. november 2024 Nummer 1: første forsøk Nummer to: andre forsøk Nummer tre: tredje forsøk Lett å huske😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 12. november 2024 #32 Del Skrevet 12. november 2024 Første graviditet brukte vi 5 måneder på. Den endte i spontanabort. Den andre graviditeten brukte vi 6 måneder på. Endte også i spontanabort. Den tredje graviditeten brukte vi 9 måneder på og endte i et frisk barn😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå