Gå til innhold

Robotstøvsuger i et maksimalistisk hjem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har gulvtepper, potteplanter, litt for mange småmøbler, gardiner som er for lange, ledninger som ligger på gulvet osv. Hvordan vil en robotstøvsuger klare seg i et sånt hjem?
Jeg ser for meg at de bare fungerer i typiske Bolia-hjem med ryddige flater, ingen gulvtepper, sparsomt møblert og mye tom gulvplass.

Er det noen som har et maksimalistisk hjem som har robotstøvsuger og vil dele erfaringer? 

Anonymkode: ffebe...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ledninger på gulvet kommer til å bli et herk. 
møbler og ting og tang rundt går nok fint, noen tepper også. Men ledninger blir bare tull 

Anonymkode: 49407...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men her brukes betegnelsen Au Pair.

Anonymkode: 43cc1...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i ett halvveis maksimalistisk hjem. Her har jeg laget sperrer på hvor den kan kjøre i appen. Funker bra. Den kan feks ikke kjøre på teppe ved sofaen eller under tv benken (der er det masse ledninger). 

Anonymkode: ad59c...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tepper og småmøbler, det går helt fint. 

Anonymkode: 02181...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har gulvtepper, potteplanter, litt for mange småmøbler, gardiner som er for lange, ledninger som ligger på gulvet osv. Hvordan vil en robotstøvsuger klare seg i et sånt hjem?
Jeg ser for meg at de bare fungerer i typiske Bolia-hjem med ryddige flater, ingen gulvtepper, sparsomt møblert og mye tom gulvplass.

Er det noen som har et maksimalistisk hjem som har robotstøvsuger og vil dele erfaringer? 

Anonymkode: ffebe...5c1

Bolia hjem ja, har ikke råd til et par møbler da 😄 Var innom en sånn for litt tilbake, så dyrt for så billige møbler. Skjeve skap, fikk ikke opp døra en gang 😁

Anonymkode: f92f9...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Har bare råd til et par møbler da.

Anonymkode: f92f9...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det slik at mest mulig er opp fra gulvet; sofaen har høye nok ben til at den kan passere under, TV-bord og skjenk er montert på veggen f.eks. Så jeg har kun 3 ting jeg må plukke opp fra gulvet(helst): en plante, en vedkurv og spisestolene. Ledninger har jeg festet opp og skjult. Sånn sett bort fra ledninger går den jo rundt ting, og du kan sette soner den ikke skal dra til, og ta disse områdene på gammeldags måte. Det er jo det jeg helst vil unngå og har "robot-proofed" huset litt.

Anonymkode: a41be...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...