AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Vi har hvite vinduer, inkl. lister, utforinger osv. Jeg har lyst til å ha mer treverk i huset så jeg vurderer å bytte ut vinduslistene og eventuelt også utforingene til beiset tre. Hvis jeg nøyer meg med å bytte kun listene vil jeg spare MYE tid og penger, men jeg lurer på om det kanskje vil se rart ut at bare listene er trehvite, når utforingen, vinduet og veggen er hvite? Noen som har noen tanker om det? Lurer også på hvor vanskelig det er å bytte utforing selv, uten spesielle snekkerkunnskaper. Hvis vi først skal gjøre dette vil jeg ha bredere utforing nederst, så jeg har bedre plass til plantene mine. (Det er snakk om et ganske gjennomsnittlig hus fra 90-tallet, bygget i vanlig reisverk) Anonymkode: a3298...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Tenker på noe i denne stilen: http://diydiva.net/2011/03/diy-photoset-rustic-window-trim/ Men er altså usikker på om jeg skal ta kun vinduslistene, eller inkludere utforingen også. Pluss med å bytte til utforingen er mer treverk + muligheten til å lagere bredere "blomsterbrett"/karm. Minuset er at det blir dyrere, mye mer jobb, og at det muligens vil gjøre at rommet oppleves som litt mørkere. Anonymkode: a3298...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Her er et eksempel hvor de kun har byttet listene og ikke utforingen. Synes dette ser ganske fint ut, men usikker på hvordan det hadde sett ut på norske vegger, som er mye tykkere. Disse her har jo knapt utforing... https://tylynnm.com/easy-diy-farmhouse-interior-window-trim/ Anonymkode: a3298...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg syns det var dritstygt og ser halvferdig ut, men det er ikke jeg som skal bo der. Bilder med trefarget listverk finner du i fleng i finns boligannonser. Anonymkode: 7bc5a...4f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg syns det var dritstygt og ser halvferdig ut, men det er ikke jeg som skal bo der. Bilder med trefarget listverk finner du i fleng i finns boligannonser. Anonymkode: 7bc5a...4f8 Haha, klassisk Kvinneguiden-svar. Anonymkode: a3298...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå