Gå til innhold

Mannen mener jeg må ta ansvar for barnet når jeg er veldig syk, fordi han er sliten fra jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud! For en tafatt fyr, sliten etter jobb han, fy søren for en udugelig type! Men du som er syk må ta ansvar, aldri om jeg hadde funnet meg i!

Anonymkode: d9a4c...d1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idiot.

Hvis han ikke gir seg på det, så får du minne ham om at det blir payback time neste gang HAN er syk. 

Anonymkode: dd65b...4a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Selvfølgelig bør han ta ansvaret, når du er syk?! Hva slags ekteskap har dere egentlig?

Et ekteskap som nok vil ta slutt innen få år med mindre mannen skjerper seg kraftig, er jeg redd. Sånn oppførsel er ikke et godt tegn!

Anonymkode: dd65b...4a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dere kan ringe for å passe på barnet, jeg tenker på barnet i denne situasjonen...jeg var også sammen med en mann som ikke passet barnet hjemme fra jobb  mens jeg var dø syk i senga...

Anonymkode: 1b532...5a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er hensikten med å skjelle ut og snakke ned mannen til ts? 
Er det ikke barnet og ts som trenger sympati her? 

Hvilken vurdering mannen har gjort på tlf, vet vi ikke. Kanskje mannen skifter mening når han kommer hjem og ser ts?

Mannen kan ha vært en dust, på telefonen i dag, men livet har flere dager enn 6.11.2024 (selv om Trump er blitt president), får vi håpe. 
Ting pleier å ordne seg. 

Anonymkode: 17500...a60

Så mannen besitter ekspertise som tilsier at han er best til å vurdere hvor syk ts er og hvor mye hun orker når han ser henne? 

Mannen fortjener all kritikk som han har fått i denne tråden. Beordre noen opp av sengen og skylde på at han er sliten etter jobb, alvorlig talt. Han burde tenke på at dersom ikke ts hviler nå, kan han ende med å måtte ta seg av barnet alene mye lengre, hvis ts blir så syk at hun i verste fall havner på sykehus.

Anonymkode: a0811...0ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, han tar feil.

Hvis han føler seg like dårlig som ved influensa etter jobb, burde han bytte jobb.

Anonymkode: c7f62...36c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en idiot.

Men seriøst hvorfor er du på tilbudssiden til denne mannen. Hvorfor får han bestemme hvor syk du er og hva du klarer.

Når han begynner å gnåle om at du skal ta barnet fordi han er sliten etter jobb; så svarer du Nei. Nei, jeg er syk, jeg har ikke kapasitet, jeg må holde senga. Du er barnets eneste friske forelder, du tar deg av barnet i dag. 

Anonymkode: 622d4...6bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Hadde streptokokker, ørebetennelse, nærmere 40 i feber og kraftige bivirkninger fra medisin i form av kvalme og brekninger på samme tid i fjor. Aldri vært så dårlig.

Mannen nektet å delta, jeg måtte både levere og hente i bhg, lage middag og stelle til kvelds. 

Det var en grufull dag.

Heldigvis blir man frisk igjen. Det er vondt og trist å bli så lite verdsatt av den man tror man har nærmest. Fordelen er at nå vet du hvor han står og hva din helse og velvære er verdt i hans øyne.

Hva du velger å gjøre med det er kun opp til deg.

Anonymkode: 8c18c...413

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...