CrazyCatLady2500 Skrevet onsdag kl 13:52 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:52 Hei! I helga så jeg en morsom video på instagram. Finner den ikke igjen og har ikke den fjerneste anelse om hvem som postet den. Det var en sang/rap om hest og hestejenter. «Om du ikke liker hest er du sikkert en heks». Ordet «hestejente» gikk igjen mange ganger. Så ut som den var laget av en «influenser med hest». veldig morsomt laget. Er det noen som vet hvilken instagram-konto den er på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kom over denne nå😅 Den er fra kontoen sarah.lovald på IG. Den du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30 minutter siden Forfatter #3 Del Skrevet 30 minutter siden Lulisa skrev (2 timer siden): Jeg kom over denne nå😅 Den er fra kontoen sarah.lovald på IG. Den du tenkte på? Ja! Det var det. Så morsom hun er, ser nå at hun har flere morsomme videoer. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå