Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Hei nå har jeg vasket cubus dressen, jeg fikk som sagt råd fra en annen som hadde tilsvarende dress, jeg vasket den for hånd og tok siste skyllingen i vaskemaskinen for å skylle med tøymykner sentrifugerte ikke. Tuppa satt å så på på storesøster på tres fang med talerken øyne, hun syns nok det var litt skummelt til og begynnne med med fôret i jakken som noen ganger svulmet opp i luftblærer i vasken å bøyde seg unna men satt stort sett og så på, hun pekte noen ganger bort og sa noe sånt som gakka (jakka), storesøster var nesten like nervøs, jeg var mest skeptisk på 1,5 åringen men hun så ut til å ta det bra, skjønt storesøster sa at hun holdt seg litt hardt fast noen ganger og at hun prompet, storesøster var mer urolig, men syns nok det også var morsomt, hun kom med noen rare uttalelser, hver gang foret tøt opp ba hun meg klemme det ned igjen. Hun kom også med noen vin som "nei gi deg da", "må du gjøre sånn", "lillesøster kan bli redd" (men hun var nok like engstelig selv:)) så hun strøk lillesøster over håret og sa noe sånt som "gjøra sån med jakka di a". Etter på la vi den i vaskemaskina for og skylle den og få i tøymykner, tuppa satt på fanget mitt da med hodet på side å skåttet litt bort på maskina, kjente at hun holdt seg godt fast, mens storesøster stod og så på og kom med noen vin i skrekkblandet fryd hver gang maskinen stoppet. Det var alt fra, "dra du til djaåå", "gå tel gokk" (et utrykk jeg bruker), å guud, en gang la en arm seg opp til ruta med foret tytende som en trut da kom det "sjekk den truten a", og når den stoppet og ble liggende med fôret oppe i store ballonger kom det "kokko, når den hadde gått noen runder begynte hun og spørre "er den ikke ferdig snart" for hver runde, eller "nå må den da vere ferdig" "å gårn i gang en gang til", "å enda mer". Jeg prøvde å roe henne ned så tuppa ikke skulle bli urolig, men det var vanskelig hun var helt oppgiret, Tuppa så på litt inneimellom og lo litt da truten kom opp, hun ble nok litt oppgiret ettervert hun også men, hun skvatt til litt og snudde seg litt unna da foret svulmet opp, noen ganger på slutten prøvde hun og si som storesøster, "gud" "gokko", og det kom noen promp. Til slutt tok vi den ut og hengte den opp, storesøster kom med et litt forsiktig "har den kympa?" da jeg dro den ut, litt komisk og se på fôret som lå som lå som balonger mot glasset hvordan det sank sammen da vi startet tappingen, håper jeg ikke har skremt hun fra å se på, hun har altid vert gla i og se på klesvask, men det her ble nok litt sterkt, men hva skulle jeg gjort hun henger jo etter på alt. Storesøster var opptatt av dressen hele kvelden, og spurte og gravde om for og hvorfor slike klær hadde det og hvorfro det gjorde sånn, og hun kontrolerte hvordan den tørket, og hun kom litt alvorlig og sa "jeg tror ikke den har kympa så mye bare litt sånn så vidt" jeg måtte le og sa at jeg tror ikke den har krympa du kan slappe av, da sier hun alvorlig "jo for den har nok det slik som vi har vaskan". Til slutt roet hun seg, men hun gnålte helt til hun la seg. I dag brukte vi den igjen, den var like fin, tuppa var litt skeptisk da hun skulle ta den på seg igjen, hun var også litt skpetisk til å gå inn på badet etterpå mens den hang der til tørk, men etter at hun hadde fått tatt litt på den og kost litt med den gikk det bra, det som var lit flause var at hun gikk hele tiden med lommene utvrengt jeg hadde glemt og vrenge dem inn igjen:) Ellers gikk det bra :D . Man får det ikke mer moro en man gjør selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Burga Skrevet 16. november 2002 #2 Del Skrevet 16. november 2002 Hei glemte og skrive navnet mitt, det er jeg som har skrevet dette Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå