AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Noen andre som har opplevd at du får varsel om at noen har lagt deg til som venn på SC og når du legger dem til tilbake så får du plutselig nytt varsel senere om at vedkommende har lagt deg til tilbake?? Har skjedd to ganger på tre dager! Skjønner ikke? Hadde ikke søkt opp disse personene da de er fra langt tilbake men jeg la dem jo til fordi de la til meg? Anonymkode: 11b91...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Kan være du blander med varsel om at de er på snap. Fort gjort å se feil Anonymkode: cbe2e...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være du blander med varsel om at de er på snap. Fort gjort å se feil Anonymkode: cbe2e...6a0 Nei. Det har stått og jeg har fått varsel om at er har lagt meg til! Anonymkode: 11b91...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Det har stått og jeg har fått varsel om at er har lagt meg til! Anonymkode: 11b91...30f Da lar du være å godta De godtok jo deg uansett, ingen krise. Anonymkode: 5f4dc...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da lar du være å godta De godtok jo deg uansett, ingen krise. Anonymkode: 5f4dc...d57 Herlighet! Ingen krise nei. Synes det er veldig rart at det skjer. Anonymkode: 11b91...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå