AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Gutten får sjokoladekalender, og er fornøyd med det. Jentene på 19 og 22 har fått litt ulikt, men ønsker ikke lenger kjøpe kjempedyrt. Føler de begynner å bli store, og de har bedre økonomi enn meg. Har noen et forslag til kalendere for toppen 500 kr.? Anonymkode: a6e2a...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Tekalender - ny tepose hver dag. Kan variere med kaffe og varm sjokolade Anonymkode: da411...d57 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Mine får ikke julekalender lenger. De er 18 og 19 år gamle jenter. Tipper de får fra kjærestene sine. Men det er ikke noe jeg legger meg opp i. Føler det blir feil å skulle fortsette å få sånt fra mor når de har blitt så store. Ser voksne folk med egne barn som fortsatt får julekalender fra moren. Infantilisering er det første jeg tenker da. Anonymkode: 24f85...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Del Skrevet 6. november 2024 Julekalendere er dyrt, så du får jo nesten ta en avveiining på om det i det hele tatt er vits i å kjøpe noe til dem. For rundt 1000-lappen og oppover så får man jo kalendere med skjønnhetspleie osv. som kan passe. For under 1000-lappen er det nok mest ræl i den kategorien, og de er muligens litt gamle til å sette pris på billig, klissete lipgloss osv. Alternativt så går det jo an å finne en sjokoladekalender med et litt mer "voksent" innhold, for eksempel lakris, karameller eller lignende. Eller Flax-kalender. Da har man safet det inn mot at de ikke får rent overflødige ting som går rett i søpla. Hvis karamellene ikke faller i smak kan de jo samle de i en skål og sette frem til besøk eller lignende. Eksempel: https://bakerenogkokken.no/produkt/karamelleriet-2024-christmas-rocks-julkalender/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Content_Samleside+bakerenogkokken&at_gd=ED503D1835EB5028DF82AA7BB8A3F624420B5CA0 Anonymkode: 80d66...912 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Del Skrevet 6. november 2024 Man får Rituals på Gardermoen til 799, så jeg da jeg var ute og fløy sist. Anonymkode: 58d3d...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #6 Del Skrevet 6. november 2024 Flax-kalender og en liten ting hver søndag i advent. Anonymkode: ae2c0...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #7 Del Skrevet 6. november 2024 Flax-kalender eller godteri Anonymkode: 7a766...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #8 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mine får ikke julekalender lenger. De er 18 og 19 år gamle jenter. Tipper de får fra kjærestene sine. Men det er ikke noe jeg legger meg opp i. Føler det blir feil å skulle fortsette å få sånt fra mor når de har blitt så store. Ser voksne folk med egne barn som fortsatt får julekalender fra moren. Infantilisering er det første jeg tenker da. Anonymkode: 24f85...3df Vet du, det er rett og slett veldig hyggelig, selv om man er voksen og utflyttet. Her får forresten også foreldrene julekalender fra et av barna, hva skal vi tenke om det? Anonymkode: e9785...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 6. november 2024 #9 Del Skrevet 6. november 2024 Ungen på 15 ønsket seg NIVEA for men, og det fikk han. Jeg kjøpte den via ELLOS med 10% rabatt, tror den kom på litt under 600 kr. Absolutt verdt, ser ut som det er flere deodoranter oppi, og det bruker han mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #10 Del Skrevet 6. november 2024 Se om du ikke finner noe her, veldig mye forskjellige! https://www.coolstuff.no/adventskalendere/julekalendere Anonymkode: ffc66...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6. november 2024 #11 Del Skrevet 6. november 2024 Flaxkalender er enkelt og fint, og gjerne en sjokolade på julaften, om du ønsker noe ekstra da, men du trenger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå