AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden I dag prøvde jeg kupevarmeren for første gang siden sist vinter. Hadde den på i 10 min. Kjører deretter i ti minutter og parkerer. Når jeg skal starte igjen, er batteriet flatt. Altså - hva skjedde nå? Anonymkode: 6c7bb...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden VAG prodkt? Altså Folkevogn, Audi,Skoda Etc? Anonymkode: d38a3...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Peugeot Anonymkode: 6c7bb...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Mye småkjøring til vanlig gir dårlig lading av batteri. Anonymkode: c31df...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Mye småkjøring? Batteriet begynner å bli dårlig? Sett på en lader over natta, hvis det gjentar seg snart, skift batteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Kan også bare kjøre en litt lenger tur for å ladde batteriet igjen. Anonymkode: 36e71...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå