Gå til innhold

Adventskalender jente 10 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått en jente på 10 år inn i familien. Som «nybakt tante» ønsker jeg å overraske jenta med en adventskalender for å ønske henne velkommen. Jeg har veldig lite erfaring med barn på denne alderen og er fullstendig blank på hva jeg skal kjøpe. Jeg har ikke lyst til å spørre foreldrene for jeg vil at det skal være en overraskelse for alle :) 

Hvilken adventskalender har DU kjøpt til jenta de på den alderen? Om du har laget gavekalender: Hva inneholder denne? Alle tips mottas med takk!

Jeg skjønner at det ikke finnes noen fasit og at alle har forskjellige interesser, men hva syntes 10 åringer er kult nå? Jenta er litt «jentene» og veldig glad i dyr.

Anonymkode: 7baf3...7f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye penger har du tenkt å bruke på kalenderen? Den minste Rituals-kalenderen er jo fin, og passer for jenter fra den alderen og oppover, men samtidig koster den jo nesten 1000 kroner. 

I rimeligere prisklasser har HM et par stykker som er beregnet på denne aldersgruppen: en med sminke og en med bade- og kroppspleie. 

Antakeligvis hadde jeg laget en selv, og plutselig havnet i en prisklasse som ikke er så mye lavere enn Rituals. :fnise: Jeg ville tatt en runde på Normal og kjøpt litt neglelakk, lipgloss, andre sminkeprodukter som kan passe til såpass unge, hårstrikker, sokker, flere typer godis som kan legges til helgene, tannbørste (litt kjedelig, men de trenger det jo), dusjsåpe, sjampo, balsam, bodylotion, hårhåndkle (en slags turban), hårbørste, reisestørrelser av div produkter. De har jo uendelig mye dill som appellerer til småjenter i alle aldre på den butikken.  

Anonymkode: 384e4...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor mye penger har du tenkt å bruke på kalenderen? Den minste Rituals-kalenderen er jo fin, og passer for jenter fra den alderen og oppover, men samtidig koster den jo nesten 1000 kroner. 

I rimeligere prisklasser har HM et par stykker som er beregnet på denne aldersgruppen: en med sminke og en med bade- og kroppspleie. 

Antakeligvis hadde jeg laget en selv, og plutselig havnet i en prisklasse som ikke er så mye lavere enn Rituals. :fnise: Jeg ville tatt en runde på Normal og kjøpt litt neglelakk, lipgloss, andre sminkeprodukter som kan passe til såpass unge, hårstrikker, sokker, flere typer godis som kan legges til helgene, tannbørste (litt kjedelig, men de trenger det jo), dusjsåpe, sjampo, balsam, bodylotion, hårhåndkle (en slags turban), hårbørste, reisestørrelser av div produkter. De har jo uendelig mye dill som appellerer til småjenter i alle aldre på den butikken.  

Anonymkode: 384e4...238

Tusen takk for mange gode tips :)

Jeg ser jo for meg at man lett havner på en tusenlapp eller mer uansett om man kjøper eller lager selv. Er ikke Rituals litt for «voksent» for en så liten jente? Jeg har virkelig ikke peiling 😅 Men det er en veldig fin kalender ja, jeg har hatt den flere ganger selv. En tur innom Normal var veldig lurt ja! Det skal jeg gjøre! HM sin har jeg hørt at er veldig jalla, men det er kanskje ikke så farlig for en på den alderen 🤔

Anonymkode: 7baf3...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...