AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nummer 3, og da begynner jeg å fundere på navn😄 Vi har 2 barn fra før som heter Theodor og Frida, hva kan nummer 3 hete?🤔 Navn vi vurderer er Jente: Anna, Pernille, Klara, Ebba, Solveig, Thale, Sonia, Iben Gutt: Peder, Aksel, Kasper, Alfred, Gustav, Olav, Ludvig Hvilke av disse kan passe - eller har du et nytt forslag?😍 Anonymkode: 4f783...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Iben og Solveig Gustav og Olav Syns jeg er de fineste💕 Anonymkode: d85a1...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Gustav og Klara liker jeg godt☺️ foreslår også Vemund, det er et av mine favoritt guttenavn. Jeg er også nygravid, uke 4+4 nå, hvor langt er du kommet?☺️ Anonymkode: fdf2b...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hvis kriteriet er hvilke av de navnene du nevner som passer til Theodor og Frida, syns jeg Pernille og Ludvik. Anonymkode: 654d5...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kjenner flere søskenpar som heter Theodor&Ludvik, så det er iallefall en populær kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Gustav eller Pernille. Anonymkode: 8afb6...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Pernille/Solveig Gustav Anonymkode: f3d96...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Gustav eller Solveig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #9 Del Skrevet 58 minutter siden Takk for alle forslag🥰 Solveig er et navn jeg liker godt, men mannen er usikker, han vil gjerne ha et navn man kan si på engelsk også🤔 Hvilke assosiasjoner får dere til navnet Anna?🤗 Anonymkode: 4f783...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #10 Del Skrevet 52 minutter siden Hedvig og Fritjof Anonymkode: b1ca0...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #11 Del Skrevet 51 minutter siden Anna ❤️ Jeg har en Anna som nå er voksen. Vi har alltid vært glad i navnet, det har hun også. Det fungerer internasjonalt og skiller seg ut i all sin enkelhet. Anonymkode: 12e66...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå