AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det mulig for "politiet" å ringe fra et politinummer? Anonymkode: 2cc0c...2bb Spoofing Vi opplevde at mannens nr ble brukt årsak til vi oppdaget det,var at det ringte på sønnens tlf stod pappa, og far hans satt ved siden uten å bruke tlf. Ble og oppringt fra til stk om spørsmål om gubben hadde ringt dem Anonymkode: 473fa...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hørt om flere som har gått fem på og gitt fra seg sensitiv informasjon fordi "politiet" ringer fra et politinummer. Vil det egentlige politiet kontakte meg om jeg blir svindlet på ordentlig? Anonymkode: 2cc0c...2bb Nei. Hvordan skal politiet vite at du har blitt svindlet? Du må kontakte politiet selv, om du har blitt svindlet. Anonymkode: 9d4c7...c6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå