powerlessjuice Skrevet onsdag kl 10:12 #1 Del Skrevet onsdag kl 10:12 Hei! Håper noen kan hjelpe meg litt i et område jeg kjenner veldig lite til. Jeg har en gutt på litt over 1 år (snart 16 md) og jeg har veldig lyst å legge til rette for at han kan male, tegne og være kreativ hjemme. Jeg har ingen erfaring med dette utover det jeg har gjort på barneskolen selv, men tenker vi må starte med å kjøpe inn litt diverse utstyr. Hva slags utstyr burde vi kjøpe? Er det andre aktiviteter som kan gjøres hjemme ved spisebordet som er gøy for en 1-åring? Håpet mitt er at han kan finne litt ro til å sitte og pusle med dette, da han vanligvis løper rundt, klatrer opp i sofa og tar ting ut av skuffer og skap. Vi er veldig mye ute, men enkelte dager er han veldig sliten etter barnehagen og da tror jeg dette kunne vært fine aktiviteter å bruke tid på sammen. Blir veldig takknemlig for tips og inspirasjon 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:15 #2 Del Skrevet onsdag kl 10:15 Forskjellige typer tre-puslespill, maling, tusjer, også anbefaler jeg å Google «sensory play ideas 1 year old». Anonymkode: 20173...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:18 #3 Del Skrevet onsdag kl 10:18 Plastelina har vært populært her hjemme. Du kan kjøpe eller lage selv og bruke pepperkakeformer, plastkniver, kjevler osv som du har hjemme. Anonymkode: 21b23...b34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:26 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:26 Kjøpe inn store ark eller papir på rull og ulike fargestifter o.l. som feks disse: https://www.sprell.no/product/djeco-12-fargestifter-til-de-minste--3070900090057_no?srsltid=AfmBOornrs97t8kCC71SKNiJxojctlFp7-IiMEdDScdF0ouH6ptc2Sof Anonymkode: 2b5a7...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:26 #5 Del Skrevet onsdag kl 10:26 Tykke blyanter/fargestifter som er enkle å holde i. Da barnet mitt var i den alderen, synes hun fingermaling var kjekt (viktig med trygg maling da, men det skjønner du sikkert selv 😅) Anonymkode: 0aed5...bf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerlessjuice Skrevet i går, 09:21 Forfatter #6 Del Skrevet i går, 09:21 Takk for mange gode innspill! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå