Gå til innhold

"overkåt"

Fremhevede innlegg

Gjest DayDreaM
Skrevet

jeg er en jente på 23 år,som har en sinnsyk sterk sexdrift....i disse single tider holder jeg på å gå på veggene...når jeg er i forhold kan det tillåmed bli litt mye for kjæresten.......jeg har hørt at en kan gå til legen å få målt en viss type hormoner som går på lyst?det hadde vært greit å få målt. jeg leste (her på kg) om en jente som fikk noen tabletter av legen,for å roe ned akkuratt disse hormonene. jeg lurer på om overgangen blir en "lettelse" eller om det føles som om en sjeldent har lyst lengre?(selv om en får en "normal"sexlyst,men en er jo vant til å være kåt 24/7)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med ei som hadde sterk sexdrift. Jeg synes det var velsignet. Hun var jo så glad i sex. Hun kom opp i armkroken og malte som som en katt. Deilig med jenter som tar initiativet til sex. Men jeg ser problemet ditt.

På det meste hadde vi sex 5 ganger om dagen, det er ikke mange som klarer det.

Du må jo være fornøyd med tilværelsen selv også.

Gjest Nattgjest
Skrevet

jeg var kjæreste for lenge siden med en jente hvor 5 ganger om dagen var det vanlige. Etter nesten 1 år holdt jeg ikke ut lenger og gjorde det slutt. Litt rart - alle gutters drøm - flott å se på, utdannelse, folkeskikk - alt hadde hun og litt for sterk sexlyst. Det ble til slutt mitt mareritt. Har lurt på SÅ MANGE ganger om jeg gjorde feil da jeg gjorde slutt for nesten 25 år siden. Hun lever alene enda, det vet jeg, men har sikkert hatt mange forhold siden. Det vet jeg egentlig ingenting om.

Jeg fant en annen jente(eller hun fant meg) som jeg har levd med siden........

Skrevet

Jeg er også 23 år, og vil ha sex gjerne 2 ganger om dagen. Har kjærest og det er jeg som er mest kåt. Han er også 23 år. Han sa han hadde pratet med noen kompiser en gang( ikke om meg,da), og de sa at mange jenter er superkåte i denne alderen. Jeg er glad jeg er det, det bringer så mye nytelse og man blir så godt kjent med seg selv og lærer mange triks for både seg selv og partnerens fornøyelse:-) :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg har ingen problem med å holde på med sex dagen lang etter flere orgasmer. Når jeg har hatt sex så klarer jeg bli stiv og klar igjen på noen minutter. Jenta mi tror jeg er (sex?)gal. Hvis det finnes noe som kan berolige sex lysten så vil jeg også ha! PM meg hvis noen finner noe slikt da! :sjenert:

Påvirker meg negativt som positivt. Blir deppa når jeg ikke får sex, men har klart å avvenne meg den tankegangen i det siste, og i tillegg kan det være veldig forstyrrende for min egen del også. :(

Endret av Hamtaro
Gjest Gjest
Skrevet
jeg var kjæreste for lenge siden med en jente hvor 5 ganger om dagen var det vanlige. Etter nesten 1 år holdt jeg ikke ut lenger og gjorde det slutt. Litt rart - alle gutters drøm - flott å se på, utdannelse, folkeskikk - alt hadde hun og litt for sterk sexlyst. Det ble til slutt mitt mareritt. Har lurt på SÅ MANGE ganger om jeg gjorde feil da jeg gjorde slutt for nesten 25 år siden. Hun lever alene enda, det vet jeg, men har sikkert hatt mange forhold siden. Det vet jeg egentlig ingenting om.

Jeg var den som alltid var på tiggerstien i mine forhold, og jeg er kvinne. Har også levd alene i mange år. Men tilfeldig sex er ikke et alternativ. Så det kan godt være at hun faktisk har levd i sølibat så lenge ja. Hvordan man løser det? Jeg vet ikke annet en at jeg måtte flytte fokus. Trene, bruke meg fysisk, finne på noe å konsentrere meg om. Men jeg antar at det slipper taket med årene?

Skrevet

Du bør bare nyte det, så lenge ikke det ikke får deg til å gjøre ting du angrer på etterpå.

Jeg hadde samboer for noen år tilbake som var sånn. Hun likte alle varianter innen sex, og til alle døgnets tider, og tok like ofte initiativ som meg (enda jeg tar initiativ ofte..)

Og det var bare deilig. På det året jeg var sammen med henne, erfarte jeg og hadde mer sex enn jeg har hatt på de 8 andre årene jeg har vært seksuell aktiv.

Det fins mer enn nok av de som er motsatt, som vil ha lite sex.

Jeg hadde heller valgt 10 ganger dagen i stedet for 2 ganger i måneden.

Sola snur og vi kommer også en vår i møte, og da blir det bare enda værre (eller BEDRE)

Så vær fornøyd du :)

Skrevet

Så lenge du er i ung alder og har stor sexdrift, så er ikke det direkte en negativ ting. Alle har vi drifter. Men så er det spørsmålet. Klarer du å styre driftene dine? Er man i et forhold der den ene ikke har samme behovet, ja så må man endre atferden sin. Det vil si at av og til så må du agere kontra og gjøre det motsatte av det du vil. Det er litt sånn som å trakke ned på røyk for en som røyker mye, eller prøve å trene mer. Det er ikke så gøy, du må strekke deg, men resultatet kan bli bra. Eller du kan rett og slett leite etter en med samme driftene, men det er dog veldig vanskelig.

Jeg ville ikke rådet noen til å ta medisiner for å redusere sexdriften.

Gjest "eldre"
Skrevet

Jeg er over førti og har sterk sexlyst, og ja, jeg er kvinne...

En stund som singel trodde jeg at jeg var blitt seksuelt død, men det var jeg ikke. ;)

Men jeg er litt forsiktig med å mase om sex, siden han jeg er sammen med vet at jeg er kåt straks han tar på meg eller at jeg oppdager at han selv er tent bare ved å møte blikket hans... Heldigvis for meg har også han sterk sexlyst, så vi har det bra sammen.

Jeg går ikke rundt og tenker på sex hele dagen av den grunn. Livet består av mer enn sex... :overrasket:

Skrevet

Jeg hadde veldig strekt sexdrift for ca et helvt - ett år siden... Så byttet jeg p-piller.. :sur:

Savner det litt, jeg. Men ja, en smule upraktisk. Typen hadde ikke like sterkt drift, og jeg hadde veldig problemer med å konsentrere meg på skolen. :ler:

Skrevet

Skjønner hva dere mener. Jeg tor faktisk ikke det er så stor forskjell på menn og kvinner lenger. Tror at damer har like sterk sexlyst og drift som menn.

Det varierer jo fra par til par om det er dama eller mannen som vil ha mest sex.

Ut i fra det jeg har lest her og det jeg har erfart er det fordelt ca 50/50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...