Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser nå at etter lengre tid som single har undertøysskuffen min blitt ganske trist..går mye i kjipe, slitne stringtruser fra H&M..

Hva slags undertøy bruker dere? Legger dere mye vekt på å ha pent undertøy?

p.s: Dette er ikke en fetish/pervo-tråd. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Går i bomull her, siden det angivelig skal være sunnest. Får dessuten litt creeps av å pakke meg selv inn i syntetmateriale. Om jeg legger så mye vekt på pent undertøy... tja. Er flink til å kaste og erstatte, men er ikke sånn kjempepyntete av meg.

Skrevet

Går bare med blonder. Føler meg ikke vel i tett bomullsundertøy.

Skrevet

Som regel bomull til hverdags, men hvis jeg skal noe spesielt, eller vil føle meg ekstra fin, slår jeg til med noe mer fancy. ;)

Skrevet

begge deler, men mest blonder..

Liker å kjøpe pent undertøy, selv om det ikke er det jeg bruker mest pneger på..

Skrevet

jeg bruker kun ren bomull til hverdags, men har blitt flink til å kjøpe nye og freshe når det trengs.

fikk lett blærekatarr en periode, og byttet dermed ut det meste av både undertøy og bukser til rene naturmaterialer, da det er sunnest og best holder ubehag unna.

bomullsboxer og bomullsstring synes jeg er enkelt, rene i linjene og helt ok både for meg og evt andre som skulle ta en titt på den kanten av meg. :ler:

har noen syntetiske boxere som brukes under kjoler, skjørt og bukser i spesielle anledninger, de ser igrunnnen akkurat like ut i form og utførelse, eneste forskjellen er at de er i annet stoff.

Skrevet

Bare bomull (og det finnes nok av pent bomullsundertøy).

Skrevet

Er vel litt av hvert i skuffen vil jeg tro. Matcher alltid BH og truse, kjøper bare sett

Gjest Jalileh
Skrevet

Bruker begge deler, men helst bomull i trusa.

Skrevet

Jatakk, begge deler. Bruker gjerne Sloggi Luxe og der er det faktisk bomullsblonder ;) . Foretrekker truser av bomull (mindre klamt og tett) og BH i syntet (tynnere og bedre "hold").

Skrevet

prøver så langt som mulig å holde meg til helt enkle truser. ensfarget svart eller hvitt, boxere eller hipstere i bomull. Gjerne med blondekanter, men ikke blonde hele veien.

Pent, behagelig, og ikke minst enkelt å vaske - fargerikt undertøy blir misfarget etter to vask :ler:

Skrevet

Nå bruker jeg omtrent bare hipsterne fra H&M med blondekanter. De er herlige! Bomull, behagelige og sexy. tre ting på en gang. Rene kinderegget;)

Skrevet
Nå bruker jeg omtrent bare hipsterne fra H&M med blondekanter. De er herlige! Bomull, behagelige og sexy. tre ting på en gang. Rene kinderegget;)

Enig!

Skrevet
Er vel litt av hvert i skuffen vil jeg tro. Matcher alltid BH og truse, kjøper bare sett

helt med her ja... skulle gjerne hatt mer i bommull men jeg har til dags dato ikke funnet en pen bommullsbh som tilfredsstiller mine krav

Skrevet

Velveret tilsier bommull, men er svak for blonder så ahr en del av det. Liker også truser i blankt stoff, veldig fint.

Skrevet

Mye blonde. Alltid blonde i bh. Syntetisk bh. Stort sett bommulstruse. Alltid matchende bh-en. Eks sort blondebh og enkel sort bommulsstring. Har også en del blonde sett i diverse ulike farver med string truse og bh. Bruker alltid string. Liker det best.

Skrevet

Bomull. Synes det blir så klamt med syntet der nede.

Skrevet

Jeg bruker stort sett bare blondeundertøy jeg, føler meg mest vel da :)

Skrevet

Bruker bare bomull jeg, for blonder klør noe så sinnsykt!! -synes jeg.

Skrevet

Det går mest i blonder her, men på dager som mensen osv, er det best å bruke bomull for det er mer behagelig og varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...