Gå til innhold

Eggløsningstest Letrozol

Mil22

Anbefalte innlegg

Hei dere 🙂 

kjenner at jeg blir ganske forrvirret nå. Har prøvd å bli gravid i snart 1år siste 2mnd har jeg gått på enkeldose av letrozol og satt ovitrelle uten noe lykke. Andre mnd kun dobbeldose av letrozol var hos gyn cd 12 og hadde et egg på 21mm. Idag testet jeg med eggløsningstest Clearblue viser blinkene smilefjes mens strips fra babyplan viser svaktstrek. Hva skal jeg stole på? 

Begynner å miste tålmodighet snart og gir opp dette. Har et barn fra før uten letrozol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blinkende smilefjes betyr at clearblue har oppdaget stigning i østrogen. Det skjer i dagene før LH stiger (jeg mener du kan se en kurve i pakningsvedlegget der dette er illustrert?), og det er egentlig litt av poenget med å bruke clearblue testene, fordi du får en heads up. Så du kan stole på at østrogen nå stiger, og at du sannsynligvis (statistisk sett) vil få fast smiley i overimorgen og en positiv eggløsningstest da.

Litt tidlig å gi opp etter to runder med letrozol. Jeg tok 8 runder før den satt ordentlig.. 

Anonymkode: 86f89...849

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blinkende smilefjes betyr at clearblue har oppdaget stigning i østrogen. Det skjer i dagene før LH stiger (jeg mener du kan se en kurve i pakningsvedlegget der dette er illustrert?), og det er egentlig litt av poenget med å bruke clearblue testene, fordi du får en heads up. Så du kan stole på at østrogen nå stiger, og at du sannsynligvis (statistisk sett) vil få fast smiley i overimorgen og en positiv eggløsningstest da.

Litt tidlig å gi opp etter to runder med letrozol. Jeg tok 8 runder før den satt ordentlig.. 

Anonymkode: 86f89...849

Takk for at du tok deg tid og kommenterte under innlegget. Da skal jeg følge med og ta jevnlige eggløsningstest de neste dagene, 

Skjønner at det kan ta tid, jeg må bare tenke positivt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (2 timer siden):

Kan ta noen dager før egget slipper.

Gikk på 9 mnd med letzorol med nr 1 og 8 med nrb2

Jeg håper at virkelig at spiren sitter denne gangen. Blir like lei meg hver gang mensen melder sin ankomst. 

hadde du prøvd lenge uten Letrozol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mil22 skrev (2 minutter siden):

Jeg håper at virkelig at spiren sitter denne gangen. Blir like lei meg hver gang mensen melder sin ankomst. 

hadde du prøvd lenge uten Letrozol? 

Ja jeg har pcos så jeg fikk ikke eggløsning selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...