AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Del Skrevet 6. november Jeg trenger hjelp til å finne ut hva slags og hvilken type truse jeg bør velge. Virker som uansett hva jeg prøver er det noe som ikke funker. Mine kriterier er : * skal ikke skli inn i rumpa så jeg stadig må grave den ut * skal ikke dele rumpeballene på skrå sånn at jeg får fire rumpeballer * string/thong er helt uaktuelt * må være high waist * ønsker bred strikk i livet, gjerne med blondekant * materiale spiller ingen rolle Jeg føler jeg har forsøkt «alt». Boxere krøller seg og sklir inn i rumpa. Vanlige truser deler rumpa. Hipstere er for lave i livet. Sykkelshorts krøller seg på lårene. Sømløse truser sitter ikke på plass. Er det noen som har tips til hva jeg bør teste, både type truse og konkrete modeller. HJELP plis! Anonymkode: e64a8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6. november #2 Del Skrevet 6. november (endret) Change har hipstere som også er høye i livet. «Oline» og «Ciara» har jeg funnet som har vært gode. Merk at begge er modelnavn på mange varianter av truser. Ingen av de deler baken min i fire, eller glir. Sånn for å legge til det. Endret 6. november av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. november #3 Del Skrevet 6. november Jeg kjøpte noen på Ellos, tror jeg det var. Mypanties. Behagelig, liten blondekant i livet og sitter godt. På meg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Del Skrevet 6. november Disse verdens beste truser Anonymkode: 42ad2...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trenger hjelp til å finne ut hva slags og hvilken type truse jeg bør velge. Virker som uansett hva jeg prøver er det noe som ikke funker. Mine kriterier er : * skal ikke skli inn i rumpa så jeg stadig må grave den ut * skal ikke dele rumpeballene på skrå sånn at jeg får fire rumpeballer * string/thong er helt uaktuelt * må være high waist * ønsker bred strikk i livet, gjerne med blondekant * materiale spiller ingen rolle Jeg føler jeg har forsøkt «alt». Boxere krøller seg og sklir inn i rumpa. Vanlige truser deler rumpa. Hipstere er for lave i livet. Sykkelshorts krøller seg på lårene. Sømløse truser sitter ikke på plass. Er det noen som har tips til hva jeg bør teste, både type truse og konkrete modeller. HJELP plis! Anonymkode: e64a8...dfd Hvordan en truse oppfører seg på en kropp er ikke bare avhengig av hvordan kroppen ser ut men og hvilken størrelse du kjøper og hva du kler på deg utenpå trusen. Truser er ofte som BH-er mange tror de kjøper rett størrelse men når de blir målt, så har de feil størrelse. Hvilken bukse størrelse bruker du? Hvilke merker har du ikke prøvd? Anonymkode: f2474...785 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Disse verdens beste truser Anonymkode: 42ad2...2fa Det var disse jeg skulle foreslå! Jeg har mange slik, de er utrolig behagelige og stiller til alle dine kriterier. Om boxere krøller seg og sklir inn i rumpa, tenker jeg at de muligens er for store. Jeg har mange boxere, og kun de som enten er så utvaska og slitte krøller seg og går opp i rumpa (ingen hold i dem lenger, såpass at de oppleves for store så fort de trekkes over rumpa). Uansett, forslaget over er de beste trusene jeg har hatt. Ser ikke så verst ut på heller. Anonymkode: b7847...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Del Skrevet 6. november Tusen takk for svar, alle sammen. De trusene fra Lindex har jeg flere stk av, men de deler rumpeballen i to. Det er liksom ikke noe stretch i dem. Kanskje jeg bruker for liten størrelse? Jeg liker dem ellers veldig godt. Anonymkode: e64a8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Del Skrevet 6. november Bruker Dolly boxer fra Change og er superfornøyd! Finnes i mange ulike farger. Synes disse er de beste trusene jeg noensinne har brukt. Anonymkode: db71a...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for svar, alle sammen. De trusene fra Lindex har jeg flere stk av, men de deler rumpeballen i to. Det er liksom ikke noe stretch i dem. Kanskje jeg bruker for liten størrelse? Jeg liker dem ellers veldig godt. Anonymkode: e64a8...dfd Da bruker du nok for liten str ja.. jeg bruker m-l i bukser jeg kjøper truser i xl for å ikke få hakk i stumpen Anonymkode: 42ad2...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker Dolly boxer fra Change og er superfornøyd! Finnes i mange ulike farger. Synes disse er de beste trusene jeg noensinne har brukt. Anonymkode: db71a...86b +1 på denne. Men de er store i størrelsen, jeg går en størrelse ned. Anonymkode: 55135...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker Dolly boxer fra Change og er superfornøyd! Finnes i mange ulike farger. Synes disse er de beste trusene jeg noensinne har brukt. Anonymkode: db71a...86b Har sett på disse, de er dritfine. Er de high waist? Kunne ikke finne info om det på nettsida. Takk for tips! Anonymkode: e64a8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sett på disse, de er dritfine. Er de high waist? Kunne ikke finne info om det på nettsida. Takk for tips! Anonymkode: e64a8...dfd Ja, de er high waist. Stoffet er modal, og de er normale i str. Anonymkode: db71a...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå