AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! jeg har tidligere slitt med høyt blodtrykk, men under utredningen fant vi ikke ut av grunnen. Jeg bruker ikke noen medisiner siden det er helt i grenseland. Nå er jeg gravid og da vil jeg tenke at det er litt uheldig å gå rundt med høyt blodtrykk? Er det noen andre som har opplevd dette. kan henge med på det er sånn 144/92 sist jeg målte. Anonymkode: 9d71e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden TS her igjen! Hva gjorde dere eventuelt? Skal til legen idag og vil ha litt kunnskap i bunn sånn jeg vet hvis de tar for lett på det.. Anonymkode: 9d71e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Be om å få gå med en 24t blodtrykksmåling. Anonymkode: 270aa...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har allerede gått med en tidligere🥹 Burde jeg gå igjen? Anonymkode: 9d71e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde 140/90 på første kontroll rundt uke 10. Ble startet rett på blodtrykksmedisin, selv om det var bare rett over normalen. Trykket ble fint etter det. Anonymkode: 150e8...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Takk for svar! Hadde du høyt blodtrykk før graviditeten også? Anonymkode: 9d71e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Det kan være du må få blodtrykksmedisiner hvis det fortsatt er over 140/90. Jeg har grensehøyt trykk fra før, ca 135/90 (hatt det siden jeg var 16 år), og gjennom svangerskapet har det vært ca det samme utenom én gang i andre trimester da det plutselig var 105/70. Har vært til én ekstra blodtrykkskontroll, men utenom det følger jeg vanlig program. Anonymkode: a46b4...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar! Hadde du høyt blodtrykk før graviditeten også? Anonymkode: 9d71e...aa3 Vet faktisk ikke, har aldri målt blodtrykket før nå. Anonymkode: 150e8...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan være du må få blodtrykksmedisiner hvis det fortsatt er over 140/90. Jeg har grensehøyt trykk fra før, ca 135/90 (hatt det siden jeg var 16 år), og gjennom svangerskapet har det vært ca det samme utenom én gang i andre trimester da det plutselig var 105/70. Har vært til én ekstra blodtrykkskontroll, men utenom det følger jeg vanlig program. Anonymkode: a46b4...8bf Takk for svar! Det hjalp veldig! Skal høre med legen idag! Mitt har også allrid vært høyt🥹 Anonymkode: 9d71e...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå