Gå til innhold

Hva er viktigst for dere menn, av pupper og rumpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja personlighet er viktig og alt det der, blabla. Men hva verdsetter dere høyest av pupper og rumpe hvis man allerede er slank med konturer av magemuskler? Hva er mest attraktivt? Ikke lov å svare ja takk begge deler 🙄

Anonymkode: 2f087...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det bør være puppe,rumpe samletråd også? 

Anonymkode: 337a8...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del er jeg mer opptatt av pupper enn av rumpe, men dette varierer selvfølgelig oss menn imellom også. At jeg personlig er "puppemann" er heller ikke synonymt med at jeg synes størst mulig pupper er et slags mål, altså. Jeg bare blir mer gira av, og viser større interesse for, puppene til dama enn rumpa hennes.

Anonymkode: bb8e3...a7c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del (regner med en haug av forskjellige meninger) så er det kombinasjonen av hele kroppen, altså, pupper, rompe og former. Jo mer det harmonerer jo bedre synes jeg - mao. det som sikkert er typisk forbundet med latinske men som man like fint kan se igjen over alt😍

Anonymkode: b1269...1ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe er kun fint hvis det er sprett-rumpe. Så pupper i 98% av tilfeller. (men ja takk begge deler)

Anonymkode: 32de5...18a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri vært spesielt opptatt av rumpe. Dere faker den på bilder uansett ved å posere helt latterlig. Pupper får du ikke faket.

Anonymkode: 7b6f7...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har aldri vært spesielt opptatt av rumpe. Dere faker den på bilder uansett ved å posere helt latterlig. Pupper får du ikke faket.

Anonymkode: 7b6f7...831

🙄🙄🙄

Anonymkode: 2f087...01e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...