ashley jackson Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Når ungene var små hadde vi masse julelys og stjerner og sånt ræl i vinduene. I fjor ble jeg skilt og flyttet og jeg fant ikke julebelysningen i all kaoset. Og jeg syns huset så i grunnen mye bedre ut uten! Nå i år lurer jeg på å totalt droppe julepynt igjen! Det er bare stress og dessuten stygt. Noen andre som dropper julepynten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har ikke pyntet på flere år, savner det ikke. Anonymkode: 439b5...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden I wish. Er sammen med en fyr som elsker å pynte til jul, så det ser ut som stua har blitt nedspydd av julenissen hvert år. Da jeg var singel og barnløs, pynta jeg ikke. Det andre ser på som koselig, ser jeg på som stress og rot. Anonymkode: 40521...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Samme her, ingen julepynt-juggel her. Tok ikke med meg noe julepynt i skilsmisseoppgjøret, og har aldri giddet å kjøpe noe nytt. Synes det blir for mye krimskrams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Har julestjerne, noe julebelysning inne og ute og kommer til å sette frem adventsstake. Juletre blir pyntet litt uti desember (egentlig lille julaften, men i år skal vi reise vekk og tar det litt tidligere). Jeg personlig er ikke så glad i nips generelt, så det å lesse ned huset med masse nisser, julelandsby, duker, julegardiner, store girlander eller sånne ting er ikke min smak. Men akkurat ekstra dekorlys og da spesielt adventsstjerne i vinduet synes jeg er hyggelig. Vi bor i funkishus med store vidusflater, så veggene blir veldig mørke på vinteren når det er mørkt ute, derfor er det ekstra greit å lyse opp litt i mørketiden. Skal sies at jeg har små barn som elsker jul, så null pynt er uaktuelt her, men prøver å begrense det. Anonymkode: 7e359...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden jeg har bare rosa julepynt. anbefales. Anonymkode: e3933...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden (endret) Gjør som du vil. Personlig elsker jeg jul, og synes selvfølgelig ikke julepynt er harry. Hver sin smak. Endret 1 time siden av SPOCA 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden SPOCA skrev (8 minutter siden): Gjør som du vil. Personlig elsker jeg jul, og synes selvfølgelig ikke julepynt er harry. Hver sin smak. du grønne (rosa), glitrende tre, god dag ❤️ Anonymkode: e3933...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor betyr det noe for deg hva andre gjør hjemme hos seg selv? Anonymkode: 0f2d3...5fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): jeg har bare rosa julepynt. anbefales. Anonymkode: e3933...aa2 Rosa julepynt er harry. Anonymkode: 74457...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): du grønne (rosa), glitrende tre, god dag ❤️ Anonymkode: e3933...aa2 I like måte! Selv om rosa tre i mine øyne er ekstremt harry. Endret 1 time siden av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Selvfølgelig trenger du ikke pynte til jul! Har du barn, kan det fort tenkes at de synes det er trist uten julepynt, ellers hadde jeg ikke skjenket det en tanke. Det er da mange som ikke pynter noe videre? Anonymkode: ce611...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Julepynt er ikke "harry", herregud. Anonymkode: 26e46...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Julepynt er ikke "harry", herregud. Anonymkode: 26e46...ba2 Kommer an på. Er det veldig mye rødt og grønt kan det bli Harry. Er fint om en pynter med hvitt eller sølvfarget pynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Maleficenta skrev (1 minutt siden): Kommer an på. Er det veldig mye rødt og grønt kan det bli Harry. Er fint om en pynter med hvitt eller sølvfarget pynt Det kommer jaggu an på den hvite og sølvfargede pynten, spør du meg. Ts, ikke pynt til jul dersom du ikke ønsker. Jeg kommer til å gjøre det hos meg, i en noe avdempet form. Men hva du gjør er jo helt opp til deg i ditt eget hjem. Anonymkode: d7f92...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden ashley jackson skrev (1 time siden): Når ungene var små hadde vi masse julelys og stjerner og sånt ræl i vinduene. I fjor ble jeg skilt og flyttet og jeg fant ikke julebelysningen i all kaoset. Og jeg syns huset så i grunnen mye bedre ut uten! Nå i år lurer jeg på å totalt droppe julepynt igjen! Det er bare stress og dessuten stygt. Noen andre som dropper julepynten? Nei. Henter litt i skogen og sprayer med falsk snø. Anonymkode: d3266...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer jaggu an på den hvite og sølvfargede pynten, spør du meg. Ts, ikke pynt til jul dersom du ikke ønsker. Jeg kommer til å gjøre det hos meg, i en noe avdempet form. Men hva du gjør er jo helt opp til deg i ditt eget hjem. Anonymkode: d7f92...fcf Joda. F eks et falskt hvitt juletre hadde jo vært ekstremt Harry. Blir jo alltid det om man overdriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #18 Del Skrevet 26 minutter siden Du gjør selvfølgelig som du vil i eget hjem,men her blir det pyntet til jul hvert år. Det er ikke all pynt i butikkene som er like fin,det er mye der jeg aldri vil pynte med hjemme. Her vil jeg gjerne unngå den mest glorete pynten. Anonymkode: 876d6...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå