AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har nettopp kjøpt meg pullupbar. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal trene og hvor ofte. Hvor lang tid vil det ta før jeg klarer en pullup? Hva med teknikk?Jeg har trent styrke noen år,så jeg regner med å ha et godt grunnlag. Anonymkode: 50644...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden (endret) ? Endret 3 timer siden av Adrenalina1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hoppende pullup og negative pullup er gode nybegynner øvelser. Sjekk YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har nettopp kjøpt meg pullupbar. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal trene og hvor ofte. Hvor lang tid vil det ta før jeg klarer en pullup? Hva med teknikk?Jeg har trent styrke noen år,så jeg regner med å ha et godt grunnlag. Anonymkode: 50644...6cb Selv trente jeg ett års tid og deretter tok jeg 15 strikte med dead hang. Uten særlig godt grunnlag og godt over førti år da jeg startet å trene i det hele tatt. Chins er også greit å trene innimellom, mye enklere øvelse å klare. Stå på henda, kjøre push ups mens du står på henda, tunge skulderøvelser, rygg osv. Pull ups handler mest om styrke i øvre rygg og skuldre, er ikke armene du skal fokusere på. Viktig å få kontakt med de rette musklene og viktig å varme opp. Søk på youtube, masse tips der. Anonymkode: eea26...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå