AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #21 Del Skrevet 5. november 2024 Har spist 6 brødskiver til frokost i årevis selv. Den ene eksen min spiste 16 😅 Anonymkode: 5a5eb...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #22 Del Skrevet 5. november 2024 Høres ikke mye ut dersom han trener en del. Broren min spiser mer enn det og sliter med å legge på seg (han trener minst 4 timer hver dag da, idrettsutøver) Anonymkode: f9dae...9b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #23 Del Skrevet 5. november 2024 Dyrt å være mann ja, jeg bruker langt over 10000 kr i måneden på mat. Anonymkode: 11724...d7d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #24 Del Skrevet 6. november 2024 Ikke langt unna et helt brød per dag Anonymkode: 34164...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #25 Del Skrevet 6. november 2024 Dette ble litt for stereotypisk "Norske kvinner" for min del. Ikke rart ingen vil ha dere Anonymkode: 8ca73...607 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #26 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er da faktisk en grunn i motsetning til hva som er kostymet blant brukere her inne. Anonymkode: 464ad...856 Kostymet? Mener du kutymen? Anonymkode: cb84a...cfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #27 Del Skrevet 6. november 2024 Kjæresten min er umettelig🤭 Han var tynn som en strek frem til han kom i 40 årene. Da kunne han plutselig ikke spise så mye han ville lenger. Matbudsjett er ikke noe han bryr seg om. Mat er en nødvendighet og noe en skal kose seg med. Når vi flytter sammen vil alt uansett deles etter prosent av inntekt. Jeg er dame med én gutt. Han har 2 gutter🫣 Så her vil det ryke mye fór etterhvert😅 Anonymkode: 3f141...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. november 2024 #28 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Høres ut som han bruker mye penger på sånn ferdigmat. Kjøper han seg sånn ferdipåsmurt baguett eller annet hver dag? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. november 2024 #29 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mye proteiner, så om han er slank og trener, så er det veldig bra kosthold. Mat er mat , kan ikke tenke penger så lenge det ikke er snacks , brus, alkohol og karbohydrater som står på menyen. Når han får mage kan du begynne å klage. Anonymkode: 36b2d...7e1 Ferdigsmurte baguetter og energidrikk er jo innenfor kategorien snacks, brus, karbohydrater 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #30 Del Skrevet 6. november 2024 Er dette mye mat? Er han 160 cm og 59 kg, eller 195 og 105 kg? Anonymkode: 3d730...289 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #31 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mye proteiner, så om han er slank og trener, så er det veldig bra kosthold. Mat er mat , kan ikke tenke penger så lenge det ikke er snacks , brus, alkohol og karbohydrater som står på menyen. Når han får mage kan du begynne å klage. Anonymkode: 36b2d...7e1 Vel, hvis du ikke finner karbohydrater i dette kostholdet, er du rimelig svaksynt. Anonymkode: f90c9...001 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #32 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Ja dette er normalt, eksen og jeg hadde et matbudsjett på 10.000 for noen år siden (hadde sikkert vært 16.000 i dag), da det ble slutt fikk jeg matbudsjett på 3500 ca. Så mye for "vi må jo kose oss og spise bra". Anonymkode: 87f9a...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #33 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke langt unna et helt brød per dag Anonymkode: 34164...9c6 min far spiste ett hjembakt brød hver dag i sin yrkeskarriære fordelt på frokost og matpakke til jobb, ikke noe unormalt i det om man bruker kroppen sin. Min sønn er lik, det går masse mat, høyt aktivitetsnivå og forbrenning. Anonymkode: d0ded...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #34 Del Skrevet 6. november 2024 Det er et stort inntak av karbohydrater og tomme kalorier. Han bør spise sunnere og mat som metter mer istedenfor å hele dagen dytte innpå. Håper han dekker sitt eget matbudsjett Anonymkode: 20774...ed8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #35 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Dette er helt normalt for en over gjennomsnittlig høy mann som trener regelmessig. For øvrig forstår jeg ikke hvorfor du blander inn drikke inn i hva han spiser. Drikkevarer som iskaffe, energidrikk og juice kan han kjøpe for egne midler dersom du ikke drikker slikt også. Spesialprodukter som proteinshake og proteinbar burde han også dekke selv, med mindre du også bruker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #36 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min mann spiser minst like mye. Irriterende fordi jeg må handle mye mer og aldri har så mye rester igjen som jeg hadde tenkt, han spiser som 2-3 av meg. Men så tjener han 3x så mye som meg, så det irriterer meg ikke økonomisk. Anonymkode: 331b9...259 Tenk hvor mye penger en mann må ut med til oppussing og slikt pga kvinners ønsker... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #37 Del Skrevet 6. november 2024 Da jeg var gift, la jeg også merke til at menn spiser betraktelig mer enn kvinner som oftest. Når vi hadde f.eks koteletter til middag, spiste mannen to stykker, mens jeg og sønnen vår spiste en hver. Mannen dynget også på vanvittige mengder ris. Det går unna i matbudsjettet med menn i kosten, ja. Anonymkode: 632e2...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #38 Del Skrevet 6. november 2024 Ser ganske ålreit ut for en mann som trener mye og skal opp i muskelmasse😊 Anonymkode: 1ee4f...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #39 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ganske ålreit ut for en mann som trener mye og skal opp i muskelmasse😊 Anonymkode: 1ee4f...fc5 Å spise så mye karbohydrater og kalorier? Anonymkode: 20774...ed8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 6. november 2024 #40 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å spise så mye karbohydrater og kalorier? Anonymkode: 20774...ed8 Ja? Jeg har i vekstperiode spist 6-7000 kalorier om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå