Reign Skrevet 4 timer siden #61 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): tter trening vil vanlig melk og brødskiver med kalkunpålegg og salatblad gi meg samme, eller bedre, treningseffekt til en lavere pris. Klart du får trent når du går rundt med et kjøleskap på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har 3 tenåringsgutter, de spiser omtrent som det du beskriver hver seg... Om man er fysisk aktiv og i tillegg ganske høy så er nok det der ganske så normal mengde for en ung mann ja. Fordel matbusjettet mellom dere etter mengden som inntas, så slipper du irritere deg over det. Anonymkode: 5a580...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #63 Del Skrevet 3 timer siden Må du spleise 50/50 på mat? Anonymkode: 8760b...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #64 Del Skrevet 2 timer siden Dette ER mye mat, som noen har beregnet, så er det fort 5-6000 kcal. Dette er vanlig når man "bulker", eller er toppidrettsutøver der man har mye kardio. Virker ikke som det er det sistnevnte, så du får høre om han er i en "bulking"-fase nå. Dyrt høres det i alle fall ut 😅 Anonymkode: a4626...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 2 timer siden #65 Del Skrevet 2 timer siden Sånn er min eksmann og. Store mengder mat. Var likevel slank. Jeg spiste jo mye mindre, og var/er tjukk. Han er nå nær 60. Har litt mage, men vil si han fortsatt er ganske slank 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden Reign skrev (2 timer siden): Klart du får trent når du går rundt med et kjøleskap på ryggen. Nemlig. Da slipper man å skippe leg-day 😉 Anonymkode: b1ac0...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #67 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Jepp. Menn må få skattefradrag for å kompensere for de store utgiftene til mat. Hvor er feministene når et slikt grovt likestilligsbrudd får fortsette? Anonymkode: 51bab...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #68 Del Skrevet 1 time siden Jeg er 2 nesten meter høy og spiser kanskje halvparten av det der. Mest sannsynlig et stykke under halvparten. Tipper han trener mye og har en aktiv jobb. Jeg er ganske stillesittende. Anonymkode: 017a9...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #69 Del Skrevet 1 time siden Nei ikke mye mat. Min mann spiser enormt mye. Spiser meg neste ut av huset. Konstant noe mat han har i munnen. Men han trener utrolig mye da. Så han må fylle på. Hvis ikke så får han krampe og skjelver hele kroppen. Har hendt at han har fått i seg for lite mat og da må jeg komme og hente han fra trening eller komme med noe karbo til han. Men helt vanlig det der ja. Anonymkode: 2cce2...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #70 Del Skrevet 57 minutter siden Reign skrev (3 timer siden): Klart du får trent når du går rundt med et kjøleskap på ryggen. Har du ikke matboks? Anonymkode: 8b0f4...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #71 Del Skrevet 57 minutter siden Fy søren det var mye i min verden 😅 Jeg er omringet av høye og brede (slanke) menn med fysiske jobber, som trener en del itillegg, og ingen av de spiser slike mengder. De jeg omgås mest spiser kanskje sunnere enn din mann da, mat som faktisk metter og varer. Anonymkode: e0048...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #72 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det var faktisk mye. 1 egg har over 300 mg i kolesterol. En som har høyt kolesterol anbefales en lavere kolesterol mengde om dagen. Jeg håper mannen din trener noe hinsides, for den mengden med kolesterol p det bare fra egg, hva med resten av dagen. Høres ut som en sikker vei til hjerteinfarkt. Plis be han om å sjekke kolesterolet, tilfelle han er i faresonen. Noe er ikke på magiskvis, mange er ved langt mindre inntak. Anonymkode: e81f5...1bc Slutt å spre gamle myter. Det at egg er så farlig er motbevist for mange år siden Anonymkode: 346bb...197 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå