Gå til innhold

tatt vekk fra begravelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit å hevne seg på folk som tar en ut av begravelse? jeg fikk ikke møtt opp i nær familie sin begravelse pga et monster av et menneske som fikk meg vekk derifra, jeg har lyst til å drepe vedkommende pga dette.

Anonymkode: cbb8b...01d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å oppsøke hjelp. Ta kontakt med fastlegen med en gang de åpner. Eller ring legevakt/ambulanse/politi før det hvis du kjenner du har stor trang for den type hevn du nevner her og trenger hjelp for å avverge det.

Forstår det er sårt. Selv om det er sårt så skal du ikke hevne deg slik. Du trenger hjelp. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner at du er sint og fortvilet, men jeg tror det er en eksepsjonelt dårlig idé å drepe vedkommende. 

Anonymkode: c347c...dff

Skrevet

Har du for vane å bruke så sterke ord?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

er det greit å hevne seg på folk som tar en ut av begravelse? jeg fikk ikke møtt opp i nær familie sin begravelse pga et monster av et menneske som fikk meg vekk derifra, jeg har lyst til å drepe vedkommende pga dette.

Du må jo ha gjort noe siden du ble tatt ut av begravelsen. Kanskje du er monsteret?

• Liker 1
Skrevet

Savner litt kontekst. Hvem er du ift den døde og på hvilken måte ble du "tatt vekk" fra begravelsen?

Skrevet (endret)

Altfor lite bakgrunnsinformasjon.  Hvis du har hatt en adferd som gjorde at du ble tatt ut av begravelsen, så sier det seg selv at det var for å skjerme andre.  Hvis ikke, så er det ekstremt dårlig. Men vi vet ingenting om bakgrunnen eller  årsaken her. Uansett er lite lurt å tenke på å drepe noen 

Endret av Laraa
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ble du tatt vekk fra begravelsen, og hvordan? Der og da, liksom? Hvordan??

Skrevet

Du høres jo ustabil ut og aggressiv ut. Hatefull. Skjønner du at det er problematisk i en begravelse? 

Om du ikke er et troll...

Anonymkode: 23ae2...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...