Gå til innhold

Samboer har naken bilder av sin ex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mann 32 med dame 32.

Sammen snart 4 år

Da jeg møtte henne var det slutt mellom hun og sin 5 måneders kjæreste i 1 måned. Etter 3 måneder sammen kontaktet han henne og hun ble usikker på hvem hun skulle velge.

Anyways, 3 år senere ved tilfeldighet finner jeg ut at hun har bilder av sin ex på sin snap på my eyes only. Hun har sagt at grove bilder av oss på snap som hun har sendt til meg er under my eyes only, så her om dagen ble jeg nyskjerrig å sjekket ut disse bildene (vi er åpen ang tlf bruk at vi kan sjekke varsler osv hos hverandre om det er nødvendig eller uansett), så jeg ville barne snike litt på hvilken grove bilder hun hadde lagret der da vi har sendt litt groviser fram og tilbake gjennom årene.. der finner jeg 3 bilder av meg/henne, og 20 bilder av hennes ex/flørt hun holdt på med i 5 måneder. Han naken i sofan osv.. hun lagret bilde av meg og henne der, så hun må jo ha sett de andre 20 bildene. Er dette rart ? Er jeg rar som reagerer ? Ikke nevnt det for henne, burde jeg ? Er det sært at jeg reagerer. Dette er bilder der ex hennes er naken. Trudde man slettet slikt 😅 selv har jeg 0 bilder av ex på noe hemmelig lagring noen steder, kun gamle snap lagringer.

Mvh mann 32

Anonymkode: 9f2c1...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lager du 20 tråder med samme innhold?

Anonymkode: 166f1...757

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er my eyes only?

Skrevet

Selvsagt bør du «nevne» det og kreve at de fjernes. 

Anonymkode: e2b4c...8b4

Skrevet

Jeg har flere bilder for my eyes only lagret på snap fra flere år tilbake som jeg ikke har tenkt over eller sett på i ettertid. Bryr meg ikke om det, og for alt jeg vet kan det kanskje ligge et par bilder av en eller annen eks for mange år siden der. (Har fått ny kjæreste i ettertid.)

Anonymkode: 05159...913

• Nyttig 2
Skrevet

Av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du valgte å dele opp ordet nakenbilder.

• Nyttig 1
Skrevet

Da vet du at hun kommer til å ha bilder av deg i nakne-menn-samlingen sin etter at forholdet tar slutt.

Et tips er å slutte med nakenbilder fordi du ikke har kontroll på bruken. Det er det vi forteller fjortisene våre.

Anonymkode: 369a8...d39

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kg, hvorfor svarer dere om dere ikke skal bidra med noe? Han har nettop opplevd noe trist.

Jeg skjønner godt at du reagerer. 

5 måneder er ingen tid å ha en emosjonell grunn for å beholde bildene heller, meget dårlig gjort.

Anonymkode: 4b104...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har flere bilder for my eyes only lagret på snap fra flere år tilbake som jeg ikke har tenkt over eller sett på i ettertid. Bryr meg ikke om det, og for alt jeg vet kan det kanskje ligge et par bilder av en eller annen eks for mange år siden der. (Har fått ny kjæreste i ettertid.)

Anonymkode: 05159...913

Jeg gikk tilfeldigvis gjennom.noe av min forleden og jaggu poppet det ikke opp en penis jeg ikke har sett siden før covid 😂

Å sjekke varsler, klokka etc er forresten IKKE å gå gjennom tlf på PRIVATE bilder!!

Anonymkode: b64c3...390

• Liker 3
Skrevet
ashley jackson skrev (16 minutter siden):

Av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du valgte å dele opp ordet nakenbilder.

Vi som sliter med rettskriving skriver feil BARE for å plage deg. Ikke TS. 

Anonymkode: d9fb9...616

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å ha tilgang til hverandres mobil betyr IKKE tillatelse til å grave i det som åpenbart er privat.

Jeg hadde dumpet deg etter dette tillitsbruddet.

Skrevet

Har hun bare nakenbilder der? Jeg er ikke helt sikker på hvordan my eyes funker, fordi jeg sjekket min nå og der ligger alle bilder jeg har lagret med snap.

Anonymkode: 3379a...d73

Skrevet

Få henne til å fjerne bildene! En lagrer ikke slikt!

Anonymkode: 5a0f9...4b6

Skrevet

Men må man ikke ha passord for å komme seg inn der?

Anonymkode: c2821...b89

Skrevet

Hva om du sletter de uten å si noe til henne, se hva hun sier?

Anonymkode: da997...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...