Arthur Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Hei. Mann 32 med dame 32. Sammen snart 4 år Da jeg møtte henne var det slutt mellom hun og sin 5 måneders kjæreste i 1 måned. Etter 3 måneder sammen kontaktet han henne og hun ble usikker på hvem hun skulle velge. Anyways, 3 år senere ved tilfeldighet finner jeg ut at hun har bilder av sin ex på sin snap på my eyes only. Hun har sagt at grove bilder av oss på snap som hun har sendt til meg er under my eyes only, så her om dagen ble jeg nyskjerrig å sjekket ut disse bildene (vi er åpen ang tlf bruk at vi kan sjekke varsler osv hos hverandre om det er nødvendig eller uansett), så jeg ville barne snike litt på hvilken grove bilder hun hadde lagret der da vi har sendt litt groviser fram og tilbake gjennom årene.. der finner jeg 3 bilder av meg/henne, og 20 bilder av hennes ex/flørt hun holdt på med i 5 måneder. Han naken i sofan osv.. hun lagret bilde av meg og henne der, så hun må jo ha sett de andre 20 bildene. Er dette rart ? Er jeg rar som reagerer ? Ikke nevnt det for henne, burde jeg ? Er det sært at jeg reagerer. Dette er bilder der ex hennes er naken. Trudde man slettet slikt 😅 selv har jeg 0 bilder av ex på noe hemmelig lagring noen steder, kun gamle snap lagringer. Mvh mann 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 5. november #2 Del Skrevet 5. november Det er overhodet ikke rart at du reagerer… dette bør du ta opp med henne, prøv å ta det på en rolig og pen måte slik at hun ikke føler seg angrepet. Men det er helt innafor å vise følelser og si at dette såret deg voldsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Del Skrevet 5. november Nei, det er ikke rart du reagerer. Rareste er er at hun fortsatt beholder de bilder etter det har gått 3 år. Som det ble nevnt ovenfor her, går rolig frem. Anonymkode: 9addc...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå