Peanut Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden  Jeg fĂ„r opp denne hver eneste gang jeg prĂžver: Samtidig sĂ„ ser jeg at andre fĂ„r skrevet, sĂ„ jeg lurer pĂ„ hvorfor ikke det gĂ„r for meg đ  Jeg kan bare opprette egne trĂ„der og sĂ„ mĂ„ jeg lese pĂ„ hjemmesiden til de som eventuelt svarer hva de har skrevet. Er det bare Ă„ vente for min del? đ„ș  1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Beyblade Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hei. Jeg fĂ„r jo da ikke lest svarene pĂ„ denne trĂ„den, men jeg kommer ikke inn pĂ„ noen trĂ„der i forumet. Er det noe som kun gjelder meg eller er det en teknisk feil? Ser at det postes som normalt her inne, men jeg fĂ„r ikke tilgang til Ă„ lese noen av trĂ„dene. Hjelp? 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Rhodiola Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden TrĂ„den er slĂ„tt sammen med et tilsvarende emne: ââEr jeg blokkert eller er det en feil? Kommer ikke inn pĂ„ trĂ„derââ: Hei! Problemet er utbredt og pĂ„virker veldig mange, jeg vil si nesten alle brukere og gjester, og vi har enda ikke en lĂžsning pĂ„ det - men hĂ„per det blir snart. Til @Beyblade: hvis du fĂ„r en sanksjon er det snakk om advarsel, utestengelse eller restriksjoner. De er tydelig markerte og du ville vĂŠrt sikker pĂ„ at du hadde fĂ„tt en, fordi det er noe man fĂ„r en knallrĂžd beskjed om pĂ„ skjermen med informasjon, begrunnelse og signatur fra medarbeideren som ga dem. Feilen ligger i det tekniske, og irriterer dessverre i alle kanter av forumet akkurat nĂ„. Rhodiola, adm. 1 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
LĂžsning TSP Skrevet 5 timer siden LĂžsning #4 Del Skrevet 5 timer siden Hei, feilen ble lĂžst ca. halv tolv. 1 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Peanut Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden TSP skrev (6 minutter siden): Hei, feilen ble lĂžst ca. halv tolv. Tusen takk, jeg sĂ„ det nĂ„  ^^, Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ