Peanut Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november  Jeg får opp denne hver eneste gang jeg prøver: Samtidig så ser jeg at andre får skrevet, så jeg lurer på hvorfor ikke det går for meg 😞  Jeg kan bare opprette egne tråder og så må jeg lese på hjemmesiden til de som eventuelt svarer hva de har skrevet. Er det bare å vente for min del? 🥺  1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 5. november #2 Del Skrevet 5. november Hei. Jeg får jo da ikke lest svarene på denne tråden, men jeg kommer ikke inn på noen tråder i forumet. Er det noe som kun gjelder meg eller er det en teknisk feil? Ser at det postes som normalt her inne, men jeg får ikke tilgang til å lese noen av trådene. Hjelp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. november #3 Del Skrevet 5. november Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne: ‘’Er jeg blokkert eller er det en feil? Kommer ikke inn på tråder’’: Hei! Problemet er utbredt og påvirker veldig mange, jeg vil si nesten alle brukere og gjester, og vi har enda ikke en løsning på det - men håper det blir snart. Til @Beyblade: hvis du får en sanksjon er det snakk om advarsel, utestengelse eller restriksjoner. De er tydelig markerte og du ville vært sikker på at du hadde fått en, fordi det er noe man får en knallrød beskjed om på skjermen med informasjon, begrunnelse og signatur fra medarbeideren som ga dem. Feilen ligger i det tekniske, og irriterer dessverre i alle kanter av forumet akkurat nå. Rhodiola, adm. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning TSP Skrevet 6. november Løsning #4 Del Skrevet 6. november Hei, feilen ble løst ca. halv tolv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. november Forfatter #5 Del Skrevet 6. november TSP skrev (6 minutter siden): Hei, feilen ble løst ca. halv tolv. Tusen takk, jeg så det nå  ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå