AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Jeg er gravid i uke 23 med nr.2 og har stadig mer vondt i halebeinet når jeg sitter lenge. Begynner å gå utover jobbhverdagen, selv med tilpasset stol. Hadde det litt med nr.1 også, men det kom tidligere og er vondere denne gangen. Henger dette sammen med det man regner som bekkenplager? Har ingen andre store plager bortsett fra litt korsryggsmerter hvis jeg ligger for lenge på ryggen om natta, men halebenet begynner som sagt å bli ordentlig plagsomt. Noen med samme erfaring som har noen tips? Anonymkode: 9498f...340
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Skrevet 6. november 2024 Absolutt bekkenleddssmerter. Jeg hadde en del vondt i halebeinet før av div grunner, stress ga meg stram bekkenbunn, så kom svangerskap, og etter fødsel som endte i haste ks, fikk jeg beskjed om å knipe så mye jeg orket, men det ga mer plager. Så fant øvelser for halebeinssmerter og bekkenbunnssmerter på nett, det hjalp veldig! Nå i svangerskap nr 2 har jeg skikkelig bekkenløsning, går til fysio. Fikk beskjed om at jeg har halebein som krummer innover, og det ga ofte smerter. Så godt mulig du også har et krummet halebein ts. Anonymkode: dc1b7...385 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 Jeg ble reddet av en sånn doughnut pute man kan kjøpe på apoteket. Måtte bruke den overalt jeg skulle sitte i nesten et år etter fødselen. Helt krise uten, føltes som jeg satt rett på halebeinet. Bare et tips for overlevelse. Er nå to år siden fødselen, og fortsatt har jeg behov for den hvis jeg skal sitte lenge. Anonymkode: df044...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå