AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Hva synes dere om navnet Sirill? Anonymkode: 08cf2...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Del Skrevet 6. november Elsker navnet Sirill 😁 Liker også Vårill og Eirill. Anonymkode: 70e18...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. november #3 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva synes dere om navnet Sirill? Anonymkode: 08cf2...3b3 Aldri hørt, men synes ikke det er så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Del Skrevet 6. november Ikke fint Anonymkode: 369a3...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november For voksent. Dagens middelaldrende mødre har det navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Del Skrevet 6. november Aldri hørt før, men ikke helt min smak. Da liker jeg bedre Tirill. Anonymkode: e9cc4...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:57 #7 Del Skrevet torsdag kl 16:57 Liker ikke Anonymkode: 33c2e...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:17 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Kjempefint! Og bare lurt å velge et «modent» navn. Da kommer hun til å ha det for seg selv, og like det bedre og bedre jo eldre hun blir. Snakker av egen erfaring 😍 Anonymkode: 184a2...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet lørdag kl 19:34 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjempefint! Og bare lurt å velge et «modent» navn. Da kommer hun til å ha det for seg selv, og like det bedre og bedre jo eldre hun blir. Snakker av egen erfaring 😍 Anonymkode: 184a2...9b1 Joda. Jeg har et navn som er veldig vanlig for min foreldre-generasjon. Ikke mange på min alder som heter det. I min ungdom syntes jeg det var kjipt med to lærere som heter det samme som meg, og x antall mødre eller tanter til barn/ungdom i omgangskretsen. Likte det som barn, kjipere i ungdommen, men bedre igjen som voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Ikke fint Anonymkode: 26f1b...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:28 Veldig fint🥰 Anonymkode: 5f32e...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå