AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har leid inn en maler for å male stue og kjøkken, han er ennå ikke ferdig men jeg ser at det har kommet en del veggmaling på listene. Hadde jeg malt selv så ville jeg brukt maskeringsteip slik at det ikke ville blitt noe søl på listene. Er det bare meg som er veldig nøye eller burde jeg klage? Anonymkode: 7f764...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du burde klage. Du betaler han jo. Da skal han gjøre en ordentlig jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har leid inn en maler for å male stue og kjøkken, han er ennå ikke ferdig men jeg ser at det har kommet en del veggmaling på listene. Hadde jeg malt selv så ville jeg brukt maskeringsteip slik at det ikke ville blitt noe søl på listene. Er det bare meg som er veldig nøye eller burde jeg klage? Anonymkode: 7f764...e88 Det er selvfølgelig ikke "veldig nøye" å forvente at veggmaling ikke havner på listene. Ser noen snakker om maskeringstape her, og det er et minimum - egentlig bør listene fjernes slik at man får malt veggen også bak listene eller blir det lett synlig skille siden veggene gjerne vandrer litt med tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har leid inn en maler for å male stue og kjøkken, han er ennå ikke ferdig men jeg ser at det har kommet en del veggmaling på listene. Hadde jeg malt selv så ville jeg brukt maskeringsteip slik at det ikke ville blitt noe søl på listene. Er det bare meg som er veldig nøye eller burde jeg klage? Anonymkode: 7f764...e88 Hvis han ikke skal male listene også må du klage ja. Hvis ikke ender du jo opp med flekker på listene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå