AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Har prøvd å bli gravid i noen måneder, uten hell. Jeg har hatt litt uregelmessig syklus fra før, men den er blitt mye «verre» nå etter at vi begynte å prøve (varierer mellom 30 og 42 dagers sykluser). Tror dere dette kan komme av stresset og ønsket om å bli gravid? Trodde ikke at jeg skulle stresse så med det, men har blitt fryktelig skuffa hver mens. Spesielt når syklusen blir så lang, og jeg tror jeg er gravid.. Har vurdert å begynne med eggløsningstester osv, men er redd dette bare øker stresset? Vi har også forsøkt å ha mye sex rundt eggløsningsperioden ifølge app, men dette er vanskelig når syklusen er uregelmessig. I tillegg mister jeg litt piffen når vi «må» ha sex pga eggløsningen. Ble litt mange småspørsmål og litt mye unødvendig informasjon kanskje, men hovedspørsmålet mitt er: funker det å ha sex ca annenhver dag gjennom hele syklusen, eller burde jeg begynne med eggløsningstester og det der? Tar gjerne imot hvis noen har noen andre tips også 🥰 Anonymkode: 16b36...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har du pcos? Du må ikke bruke app... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (57 minutter siden): Har du pcos? Du må ikke bruke app... Vet ikke, tror ikke det. Fortalte legen om uregelmessig mens, men hun sa det var normalt i perioder 🤔 Anonymkode: 16b36...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå