Reign Skrevet 6. november 2024 #21 Del Skrevet 6. november 2024 Brunhilde skrev (2 timer siden): Du er ikke delegert retten til å bestemme om et spørsmål er meningsløst eller ikke. For ts er det en reell problemstilling, da tenker jeg vi forholder oss til det. Jeg står heldigvis fritt til å ha egne meninger også; det er ikke forbeholdt deg.😉😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #22 Del Skrevet 7. november 2024 Marmorkake🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #23 Del Skrevet 7. november 2024 Romkake ligner på napoleonskake, men har myke bunner. Min bestefar var svak for en god bløtkake. Han hadde problem med å svelge på slutten, så all mat måtte være helt myk. Anonymkode: 8242f...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #24 Del Skrevet 7. november 2024 Reign skrev (På 6.11.2024 den 14.37): Man kan stille retoriske spørsmål for å poengtere at det opprinnelige spørsmålet er meningsløst. Det som er meningsløst er å komme med kommentarer når man tydeligvis har null peiling og erfaring. Reign skrev (På 6.11.2024 den 12.25): Man kan spise alle disse kakene uten tenner. Jeg har sett barn spise et helt eple på bare gommene pga sent utviklede tenner. Nå var det ikke snakk om å spise uten tenner det var snakk om å spise med gebiss som du har sett et lite barn spise et eple på bare gommene er fullstendig likegyldig. Og selv om jeg bare er litt over 40 har jeg selv gebiss grunnet sykdom som har gått over tenner og som ts skriver er det da vanskelig å spise noe som er hardt og seigt. Anonymkode: e757e...538 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #25 Del Skrevet 8. november 2024 Krydderkake eller gulrotkake. Brownies. Anonymkode: ef131...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2024 #26 Del Skrevet 8. november 2024 Brunhilde skrev (På 6.11.2024 den 14.44): Du er ikke delegert retten til å bestemme om et spørsmål er meningsløst eller ikke. For ts er det en reell problemstilling, da tenker jeg vi forholder oss til det. Seriøst krangles det på en tråd om kaker? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. november 2024 #27 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) Maleficenta skrev (1 time siden): Seriøst krangles det på en tråd om kaker? Glem det, du er ikke verd det. Endret 8. november 2024 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2024 #28 Del Skrevet 8. november 2024 Brunhilde skrev (46 minutter siden): Glem det, du er ikke verd det. Jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. november 2024 #29 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det som er meningsløst er å komme med kommentarer når man tydeligvis har null peiling og erfaring. Nå var det ikke snakk om å spise uten tenner det var snakk om å spise med gebiss som du har sett et lite barn spise et eple på bare gommene er fullstendig likegyldig. Og selv om jeg bare er litt over 40 har jeg selv gebiss grunnet sykdom som har gått over tenner og som ts skriver er det da vanskelig å spise noe som er hardt og seigt. Anonymkode: e757e...538 Jeg har ikke erfaring med å spiser kaker....? Hva slags kaker har du spist som er harde og seige...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #30 Del Skrevet 8. november 2024 Ta det hun liker best. Anonymkode: d4801...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #31 Del Skrevet 8. november 2024 Verdens beste, rulle kake, langpanne sjokolade kake. De aller flste kaker er myke Anonymkode: 0c404...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. november 2024 #32 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Verdens beste, rulle kake, langpanne sjokolade kake. De aller flste kaker er myke Anonymkode: 0c404...dce Pass deg nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #33 Del Skrevet 8. november 2024 Reign skrev (9 timer siden): Jeg har ikke erfaring med å spiser kaker....? Hva slags kaker har du spist som er harde og seige...? Så dum er du ikke. Du forstod godt hva jeg mente. Anonymkode: e757e...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. november 2024 #34 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så dum er du ikke. Du forstod godt hva jeg mente. Anonymkode: e757e...538 Da er du vel også smart nok til å skjønne at kaker ikke er harde og seige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #35 Del Skrevet 8. november 2024 Reign skrev (7 minutter siden): Da er du vel også smart nok til å skjønne at kaker ikke er harde og seige? Lite å finne på i kveld? Ts: Hva liker bestemor da? Liker hun sjokoladekake? Bærkake? Mousse-kaker? Sitronkake? Noe som er enkelt og ikke smelter like fort som kake er mousse. Anonymkode: 81f14...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #36 Del Skrevet 8. november 2024 I alle dager, krangles det i en kaketråd Det finnes da absolutt kaker som kan være litt for harde for en 100 år gammel dame med gebiss. Fyrstekake har seig kransekakemasse. Iskaker har ofte nøttebunn som kan være hard. Store biter i en eplekake er det motstand i. Noen kaker har biter av nøtter, sjokolade eller nonstop, for eksempel. Disse ville jeg ikke tatt med til bestemor, nei. Det kan også være vanskelig med kaker som drysser eller renner fra en skje, f.eks. brownies. Ikke bare tenner som kan være problematisk for et 100 år gammelt menneske, de kan slite med å skjelve eller med å svelge. Min bestemor elsket bløtkake og marsipankake, så det hadde vi alltid med til henne. Formkake med sitronsmak og melislokk fra Rema var hun også veldig glad i. Hun slet med tenner, slik at skorper på brød ble vanskelig, for eksempel. Anonymkode: dbbaa...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. november 2024 #37 Del Skrevet 8. november 2024 Reign skrev (På 6.11.2024 den 8.01): Finnes det harde kaker? Mange dårlige kokker har tryllet frem murstein fra kjøkkenkomfyren! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #38 Del Skrevet 9. november 2024 Reign skrev (På 6.11.2024 den 14.37): Man kan stille retoriske spørsmål for å poengtere at det opprinnelige spørsmålet er meningsløst. Man kan alltids få trykt ned et hardt og kompakt kakestykke om man virkelig vil, men det er klart mer behagelig og bedre å spise en myk og luftig kake. De færreste uten tenner gnager i seg et eple på bare gommene, selv om du har sett et barn gjøre det. Og ja, det finnes mange kaker som ikke er myke og luftige. Anonymkode: ce46c...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #39 Del Skrevet 9. november 2024 Reign skrev (20 timer siden): Da er du vel også smart nok til å skjønne at kaker ikke er harde og seige? Jeg tok visst feil i antagelsen min… Anonymkode: e757e...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå