AnonymBruker Skrevet i går, 18:52 #1 Del Skrevet i går, 18:52 Ja, hva er det? Og hvorfor? Anonymkode: 81dfc...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Elsker britisk korthår. De er så fine og bamsete, friske og har så herlig gemytt. Lekne men likevel rolig og kosete ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hadde ikke hatt rasekatter før, men blitt veldig glad i min britiske langhår. Vennlig, rolig og nysgjerrig. Elsker å følge med på hva jeg gjør, og følger ofte etter meg i leiligheten. De har veldig søte ansikt, ganske runde. Men en potensiell nedsidever trange tårekanaler, så de kan få litt trøbbel eller irritasjon i øynene. Min er også veldig langhåret, som er fantastisk pent. Krever litt stell selvsagt, men han ser majestetisk ut 🥰 Anonymkode: 6e001...5f3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Somali! Anonymkode: f1e7a...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Maine coon! Helt fantastisk rase. Snill, myk å ta på og veldig kosete. Mye pels, så det krever litt vedlikehold. Anonymkode: 3c5a0...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå