AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Skal bestille på nett- går jeg får min vanlige størrelse, eller opp/ned? Anonymkode: da6ec...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MæiJa Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden De er normale i str 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden MæiJa skrev (2 timer siden): De er normale i str Takk 👏🏻 hvordan er de på is og snø- glatte? Anonymkode: da6ec...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk 👏🏻 hvordan er de på is og snø- glatte? Anonymkode: da6ec...049 Kommer helt an på hvordan de ser ut under, altså sålen. Mine på tidlig 2000-tallet var speilglatte. Anonymkode: c468a...6ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer helt an på hvordan de ser ut under, altså sålen. Mine på tidlig 2000-tallet var speilglatte. Anonymkode: c468a...6ea Såpass ja🙈😳 Anonymkode: da6ec...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå