AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Del Skrevet 5. november 2024 Er drt noen her som bruker medvert når de leier ut på Airbnb? Hva betaler dere i så fall medverten og hvordan regner dere det ut? Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Ja, men uten pengeoverføringer. Anonymkode: 40db1...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men uten pengeoverføringer. Anonymkode: 40db1...f27 Du har gratis hjelp? Det er ikke tilfellet her. Leier ut for 3000,- pr døgn mai-sept. Som regel 50-60 utleiedøgn i året. Minimum 2 døgn i strekk. Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 Ingen utleiere med medvert her, altså. Den er grei. Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg svarte mest for siden ingen andre har svart. Du har ikke sagt noe om hvilke oppgaver din medvert har, eller hvilken relasjon dere har. Det blir lite å svare på da. Anonymkode: 40db1...f27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 Nei, jeg foretrekker å ha full kontroll selv. Jeg har innleid hjelp, men ikke som får tilgang som medvert. Anonymkode: 15878...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg svarte mest for siden ingen andre har svart. Du har ikke sagt noe om hvilke oppgaver din medvert har, eller hvilken relasjon dere har. Det blir lite å svare på da. Anonymkode: 40db1...f27 Folk må svare ut fra hvordan de bruker sin egen medvert ihh til det jeg spør om. Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #8 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Nei, jeg foretrekker å ha full kontroll selv. Jeg har innleid hjelp, men ikke som får tilgang som medvert. Anonymkode: 15878...bda Du vil jo ha full kontroll selv om du gir medverten tilgang. Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #9 Del Skrevet 7. november 2024 Medvert er jo ikke en rolle med definerte oppgaver, det er en systemtilgang på AirBnB-plattformen. Hadde en kompis som medvert, men han fikk noe annet betalt enn ei flaske med noe godt i ny og ne. Han hadde heller ingen oppgaver foruten å steppe opp dersom noe skulle skje. Ellers brukte jeg et firma for rengjøring og klargjøring til rundt 400 per time, men de hadde aldri medvertstilgang. Ingen grunn til at de skulle ha det. Det administrative tok jeg på egen hånd. Anonymkode: 3779d...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #10 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Medvert er jo ikke en rolle med definerte oppgaver, det er en systemtilgang på AirBnB-plattformen. Hadde en kompis som medvert, men han fikk noe annet betalt enn ei flaske med noe godt i ny og ne. Han hadde heller ingen oppgaver foruten å steppe opp dersom noe skulle skje. Ellers brukte jeg et firma for rengjøring og klargjøring til rundt 400 per time, men de hadde aldri medvertstilgang. Ingen grunn til at de skulle ha det. Det administrative tok jeg på egen hånd. Anonymkode: 3779d...0ea https://www.airbnb.no/help/article/1243 Anonymkode: b1a32...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå