AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Hei ❤️ Sliter så mye med indre uro, angst og panikkangst for tida. Noen som har gode råd? ( har også fibromyalgi ) Jeg regerer ofte på ubehag med bare øke tempoet mitt.jobbe mer , sosialisere meg mer noe jeg merker trigger uroen Nervesystemet blir bare veldig overbelastet og fører til tårer. Men det føles så ubehagelig være i ro og kjenne på alt Anonymkode: 2e81d...841
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei ❤️ Sliter så mye med indre uro, angst og panikkangst for tida. Noen som har gode råd? ( har også fibromyalgi ) Jeg regerer ofte på ubehag med bare øke tempoet mitt.jobbe mer , sosialisere meg mer noe jeg merker trigger uroen Nervesystemet blir bare veldig overbelastet og fører til tårer. Men det føles så ubehagelig være i ro og kjenne på alt Anonymkode: 2e81d...841 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er eller kjønnt, men i perimenopausen om du er dame, kan gi økte uro, angstsymptomer og panikkangst pga hormoner i ubalanse. Anonymkode: ae8e5...65e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 For meg var faktisk b12-injeksjoner løsningen. Også kronisk syk, har lenge hatt b12 i lavere del av normalen. Etter en stund med injeksjoner og tredobling av nivået, så merket jeg stor forskjell også på psykisk helse. Ingen angstanfall lenger. Er i "den" alderen sånn med tanke på perimenopause, men er ikke i perimenopause. Anonymkode: fe62d...74c
Urwa Skrevet 5. november 2024 #4 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei ❤️ Sliter så mye med indre uro, angst og panikkangst for tida. Noen som har gode råd? ( har også fibromyalgi ) Jeg regerer ofte på ubehag med bare øke tempoet mitt.jobbe mer , sosialisere meg mer noe jeg merker trigger uroen Nervesystemet blir bare veldig overbelastet og fører til tårer. Men det føles så ubehagelig være i ro og kjenne på alt Anonymkode: 2e81d...841 Kan trøste deg med at du ikke er alene om ha det sånn. Og det ikke kommer til vare for alltid. Det vil bli bedre❤️ Snakk ut om det. Fortell venner og familie når du er i en tøff periode. Fortell hva du føler. Eller finn noen på nettet som du kan dele dine tanker og følelser med. Det hjelper å tømme seg til et annet menneske.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Skrevet 6. november 2024 Kjenner det likedan. Er alene hele tiden fordi ikke klarer annet og. Anonymkode: 691a0...cd5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #6 Skrevet 6. november 2024 Hvis en samtale ble klein. Ta en ny prat og rydd den vekk. Anonymkode: 990da...b19
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #7 Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei ❤️ Sliter så mye med indre uro, angst og panikkangst for tida. Noen som har gode råd? ( har også fibromyalgi ) Jeg regerer ofte på ubehag med bare øke tempoet mitt.jobbe mer , sosialisere meg mer noe jeg merker trigger uroen Nervesystemet blir bare veldig overbelastet og fører til tårer. Men det føles så ubehagelig være i ro og kjenne på alt Anonymkode: 2e81d...841 Hva jobber du med? Går du på noen hormonell prevensjon? Drikker du kaffe, røyker/snuser ? Disse ting er ikke bra. Anonymkode: 93d17...fec
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #8 Skrevet 6. november 2024 Terapi, medisiner. Det finnes også ganske gode app'er og nettsider, feks Curable, Headspace og tankevirus. Aktivitet, ikke scrolle meningsløst på telefon. Forum kan være bra, men det gir også mat til fokuset på det du sliter med, og venner hjernen til å fokusere på temaet. Vi må egentlig venne hjernen av med slike tanker. Anonymkode: 374c7...91d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #9 Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Terapi, medisiner. Det finnes også ganske gode app'er og nettsider, feks Curable, Headspace og tankevirus. Aktivitet, ikke scrolle meningsløst på telefon. Forum kan være bra, men det gir også mat til fokuset på det du sliter med, og venner hjernen til å fokusere på temaet. Vi må egentlig venne hjernen av med slike tanker. Anonymkode: 374c7...91d Dette er et viktig poeng, men sååå vanskelig, når man er skikkelig dårlig og det er sengeliggende og altoppslukende Anonymkode: 691a0...cd5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #10 Skrevet 6. november 2024 Jeg fikk det mye bedre da jeg gikk over til kosthold med få karbohydrater. Spiser mye salat, egg, rent kjøtt, fisk, cottage cheese osv. Har kuttet ut koffein. Trening hjelper meg også. Anonymkode: 0faad...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå