AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er gravid i andre trimester. Jeg er kvalm, trøtt, hormonell og føler at jeg har mistet mye av motivasjon for alt annet. Jeg føler meg slapp og tiltaksløs. Har startet på studie og jobb som jeg egentlig har drømt om i flere år, men er nå usikker på om det er det riktige for meg. Jeg føler motivasjonen er borte, jeg orker ingenting og føler ikke så mye glede/spenning for ting som jeg pleide. Andre gravide som har det sånn? Er det bare graviditeten som snakker, eller har jeg valgt feil? Anonymkode: 0d6f5...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarinaB Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Samme her og. Trives godt i jobben, men nå er jeg så lei at jeg har lyst til å gråte før hver vakt. Noe som har resultert i at jeg har fått sykemelding. Først 50 %, og nå 100 % med et bekken som har begynt å krangle og føtter som kjennes like vonde ut etter to timer som 8 timer. Kjenner egentlig at det er like greit akkurat nå, har null motivasjon til å i det heletatt prøve på god kundeservice eller å presse meg noe lengre på et hardt gulv. Kjenner jeg sakte men sikkert begynner sånn smått å komme litt tilbake til meg selv. Men er fortsatt veldig hormonell, så det tror jeg ikke går vekk før etter fødsel, som forrige gang😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har det helt likt. Har en jobb jeg stortrives i og er veldig motivert for å være i mange år fremover, men nå teller jeg bare ned til permisjon om tre måneder. Samtidig har jeg en del ting jeg må bli ferdig med før den tid, og føler meg dritt som ikke klarer å stå på sånn som jeg vil. Anonymkode: dea6d...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå