AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Jeg som kvinne i 30 åra lurer veldig på hvordan dating livet er for menn som er i 30 åra? Dere er jo da i deres såkalt prime, med inntekt alder som tilsier man ønsker finne noe seriøst og slå seg til ro? Damene må da florere rundt denne aldersgruppen? Da snakker jeg om gjennomsnittsmannen, ikke modell kjekkasen eller rich daddy boy. Får dere lett dates? Hvorfor er dere fortsatt single? Får dere de damene dere liker? Del erfaringene (kun ment til menn) eller kvinner som har gutte venner som vil gjenfortelle erfaringene deres. Anonymkode: b5328...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Del Skrevet 5. november Jeg dater kun kvinner i 20-årene fordi jeg rett og slett ikke er tiltrukket av de over 30. Altså, det er en virkelig deilig 31-åring her og der, men de er sjeldne altså. Hvordan det går? Overraskende bra. Faktisk litt overrasket over hvor mottakelig 20-åringer er til å date de i midten av 30-årene. Tinder har også gjort det tilnærmet for enkelt å treffe nye kvinner, og man kan få napp helt ned til videregående-alder. Det hadde jeg i hvert fall ikke trodd for 10 år siden. Anonymkode: 4925e...29b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Del Skrevet 5. november Tror jeg har blitt sær etter å ha bodd alene lenge. Har ikke lenger noe ønske om å slå meg til ro, få barn osv. Liker selvsagt sex og er i stand til å få meg det når jeg legger inn innsats hos flere på snap, tinder og ute på byen. At det florerer av damer kan jeg ikke si det gjør, og har enda til gode at noen har lagt an på meg sånn tilfeldig i butikken eller på treningssenter. Så lenge dama har humor og er kul å være med så holder det i massevis for meg. M33 Anonymkode: 3092d...985 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Del Skrevet 5. november Det florerer ikke med damer rundt gjennomsnittsmannen i prime alder, for å si det mildt på generelt grunnlag. Litt for mange gjennomsnittsmenn i prime alder har falt utenfor, dessverre, og mange har nærmest gitt opp. Mvh. gjennomsnittsmann i prime alder Anonymkode: 48563...a80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ezners Skrevet 5. november #5 Del Skrevet 5. november Dating livet er = 0, 100% jobb i kombinasjon med fulltids videreutdanning, Ikke vært på en date på 12 måneder, ikke deltatt sosialt med venner siden i sommer mann 33 . Tror hele den "prime" greia er oppskrytt og at det gjelder ytterst få men. Kan godt hende at viss man bor mitt i smørøyet i Oslo er 190 på strømmelistene, utadvendt ,kjekk og godt utdannet. At dating livet er fantastisk. Men for mitt vedkommende så er det hverfall ikke eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det florerer ikke med damer rundt gjennomsnittsmannen i prime alder, for å si det mildt på generelt grunnlag. Litt for mange gjennomsnittsmenn i prime alder har falt utenfor, dessverre, og mange har nærmest gitt opp. Mvh. gjennomsnittsmann i prime alder Anonymkode: 48563...a80 Prime-alder er et tullebegrep. Betyr nada hvis man ikke tar godt vare på seg selv eller er ansiktspen i utgangspunktet. Veldig mange kompiser har falt helt sammen etter at de kom i 30-årene. Hjelper veldig lite at de da er i "prime-alder". Anonymkode: 4925e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Del Skrevet 5. november Nå er jeg 33 og ikke lenger singel, men jeg opplevde i hvert fall at det ble betydelig enklere på datingfronten fra jeg var 27-28 av. Jeg har aldri vært spesielt utadvendt eller glad i å ta mye plass sosialt, og det har blitt gradvis mindre viktig. Det å være en relativt solid type med de viktigste tingene i livet på stell har blitt gradvis viktigere, og der scorer jeg relativt sett en del bedre. God utdannelse, trygg og god jobb, solid økonomi, langt mer trygg på meg selv, forutsigbar (kall det gjerne kjedelig) og antagelig et relativt trygt valg som partner i et voksenliv. Jeg skal ikke påstå at dette handler så mye om menn og kvinner, nødvendigvis, men jeg har i hvert fall alltid vært bedre på å være voksen enn jeg var på å være barn eller ungdom. Og da ble det utvilsomt lettere som "ordentlig voksen" enn det var frem til og med studentalder. De kvalitetene jenter/kvinner ønsker i en mann når de er 12, 16, 20, 25 og 30 er ganske forskjellige, og jeg oppfyller flere av de man søker som voksen. Men jeg har jo nok av kompiser som har hatt helt motsatt utvikling, så jeg vet ikke om jeg uten forbehold vil si at det er mannegreie. Det er ikke som natt og dag heller, jeg har ikke endt opp med å bli løpt ned. Mange jevnaldrende kvinner hadde allerede funnet seg noen, gjerne en som var noen få år eldre enn dem (og meg), og er fortsatt sammen med dem. Derimot har de som er noen år yngre enn meg blitt litt mer interessert, antagelig fordi de er lei av den typen umodenhet jeg selv stod for da jeg var mann på deres alder. Til slutt har jeg for min egen del endt opp med en på nøyaktig samme alder som meg selv. Anonymkode: 28e9d...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #8 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prime-alder er et tullebegrep. Betyr nada hvis man ikke tar godt vare på seg selv eller er ansiktspen i utgangspunktet. Veldig mange kompiser har falt helt sammen etter at de kom i 30-årene. Hjelper veldig lite at de da er i "prime-alder". Anonymkode: 4925e...29b Hva mener du med "falt helt sammen"? Jeg føler ikke jeg har falt helt sammen. Jeg har blitt mer etablert og kresen, ja, men ser helt normal ut, kler meg normalt og oppfører meg normalt. Samtidig tar jeg vare på både meg selv og hus og hage. Har det riktig så fint her. Jeg betrakter meg som gjennomsnittsmann, for mye av dette er mer eller mindre en selvfølge i dag. Hvis dine kompiser har "falt helt sammen" som i at de har rast i kvalitet så er de vel ikke gjennomsnittsmann. Og siden jeg har alt dette, gjør alt dette, står godt i livet og føler meg svært mye mer moden som mann nå enn for 10 år siden, så vil jeg absolutt kalle alderen jeg er i nå for en høydare/prime-alder. Anonymkode: 48563...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du med "falt helt sammen"? Jeg føler ikke jeg har falt helt sammen. Jeg har blitt mer etablert og kresen, ja, men ser helt normal ut, kler meg normalt og oppfører meg normalt. Samtidig tar jeg vare på både meg selv og hus og hage. Har det riktig så fint her. Jeg betrakter meg som gjennomsnittsmann, for mye av dette er mer eller mindre en selvfølge i dag. Hvis dine kompiser har "falt helt sammen" som i at de har rast i kvalitet så er de vel ikke gjennomsnittsmann. Og siden jeg har alt dette, gjør alt dette, står godt i livet og føler meg svært mye mer moden som mann nå enn for 10 år siden, så vil jeg absolutt kalle alderen jeg er i nå for en høydare/prime-alder. Anonymkode: 48563...a80 ... og det er regelrett trist i at jeg ikke deler livet og meg selv med noen slik det er nå. Det kjenner jeg på hver dag. Anonymkode: 48563...a80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #10 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du med "falt helt sammen"? Jeg føler ikke jeg har falt helt sammen. Jeg har blitt mer etablert og kresen, ja, men ser helt normal ut, kler meg normalt og oppfører meg normalt. Samtidig tar jeg vare på både meg selv og hus og hage. Har det riktig så fint her. Jeg betrakter meg som gjennomsnittsmann, for mye av dette er mer eller mindre en selvfølge i dag. Hvis dine kompiser har "falt helt sammen" som i at de har rast i kvalitet så er de vel ikke gjennomsnittsmann. Og siden jeg har alt dette, gjør alt dette, står godt i livet og føler meg svært mye mer moden som mann nå enn for 10 år siden, så vil jeg absolutt kalle alderen jeg er i nå for en høydare/prime-alder. Anonymkode: 48563...a80 Jeg mener at kompiser har gått opp i vekt, steller seg ikke, kler seg sånn halvveis, etc. Mange av dem har fått dårlig kroppsholdning også. Det høres ut som det går bra med deg. Samtidig vil jeg minne deg på at dating er ekstremt overfladisk i match og bli-kjent-fasen. Anonymkode: 4925e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener at kompiser har gått opp i vekt, steller seg ikke, kler seg sånn halvveis, etc. Mange av dem har fått dårlig kroppsholdning også. Det høres ut som det går bra med deg. Samtidig vil jeg minne deg på at dating er ekstremt overfladisk i match og bli-kjent-fasen. Anonymkode: 4925e...29b Det står bra til med meg. Om noe så synes jeg at jeg ser stadig strammere ut for hvert år.. Holder meg godt! Så det høres ut som dine kompiser har falt ned fra gjennomsnittet, mens jeg er gjennomsnittet fortsatt, samtidig som jeg ikke hverken er eller prøver å nå opp over gjennomsnittet. Ja, tro meg, det har jeg merket. Og er vel derfor jeg har tatt et par steg tilbake fra hele opplegget. Det blir ikke barn på meg uansett, så får vi se hva livet bringer av samliv etterhvert... Kanskje, kanskje ikke. Anonymkode: 48563...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #12 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står bra til med meg. Om noe så synes jeg at jeg ser stadig strammere ut for hvert år.. Holder meg godt! Så det høres ut som dine kompiser har falt ned fra gjennomsnittet, mens jeg er gjennomsnittet fortsatt, samtidig som jeg ikke hverken er eller prøver å nå opp over gjennomsnittet. Ja, tro meg, det har jeg merket. Og er vel derfor jeg har tatt et par steg tilbake fra hele opplegget. Det blir ikke barn på meg uansett, så får vi se hva livet bringer av samliv etterhvert... Kanskje, kanskje ikke. Anonymkode: 48563...a80 Leste du egentlig hva jeg skrev når jeg siterte deg i førsten? Hehe. Anonymkode: 4925e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #13 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste du egentlig hva jeg skrev når jeg siterte deg i førsten? Hehe. Anonymkode: 4925e...29b Ja? Hva, har jeg mistolket noe og/eller svart deg feil? Anonymkode: 48563...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #14 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja? Hva, har jeg mistolket noe og/eller svart deg feil? Anonymkode: 48563...a80 Jeg snakket om kompiser og begrep, men du fikk alt til å handle om deg 🙂 Anonymkode: 4925e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Del Skrevet 5. november Mitt inntrykk er at damer er villig til å date/ligge med menn i alderspennet 18 - 55 så lenge de er fysisk attraktive å se på. En mann er liksom enten kjekk, pen eller søt, hvis han først er attraktiv. Vet ikke hvilken som er best, men hvis du har én av de, kan du velge ganske fritt. Mange menn har også økonomien i boks når de når 30-årene, og da er man kanskje ekstra aktuell. Anonymkode: a6ae9...3e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #16 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg snakket om kompiser og begrep, men du fikk alt til å handle om deg 🙂 Anonymkode: 4925e...29b Det var snakk om gjennomsnittsmenn i tråden, som jeg er. Dine kompiser var tydeligvis ikke det. Anonymkode: 48563...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #17 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg dater kun kvinner i 20-årene fordi jeg rett og slett ikke er tiltrukket av de over 30. Altså, det er en virkelig deilig 31-åring her og der, men de er sjeldne altså. Hvordan det går? Overraskende bra. Faktisk litt overrasket over hvor mottakelig 20-åringer er til å date de i midten av 30-årene. Tinder har også gjort det tilnærmet for enkelt å treffe nye kvinner, og man kan få napp helt ned til videregående-alder. Det hadde jeg i hvert fall ikke trodd for 10 år siden. Anonymkode: 4925e...29b Så kjedelig for deg, siden kvinner i 20-årene omsider vil bli 30 år en dag. Eller satser du på å date useriøst i uoverskuelig fremtid? Anonymkode: f5287...d08 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #18 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så kjedelig for deg, siden kvinner i 20-årene omsider vil bli 30 år en dag. Eller satser du på å date useriøst i uoverskuelig fremtid? Anonymkode: f5287...d08 Jeg har tekt mye på åpent forhold. Vil ha barn skjønner du. Anonymkode: 4925e...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #19 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har tekt mye på åpent forhold. Vil ha barn skjønner du. Anonymkode: 4925e...29b Du er objektivt en utrygg person å få barn med Anonymkode: 95c8f...d22 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #20 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har tekt mye på åpent forhold. Vil ha barn skjønner du. Anonymkode: 4925e...29b Du kan evt inngå avtale med en singel dame som også ønsker barn. Men vær ærlig fra starten av. Anonymkode: f5287...d08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå